|
Tweet |
Gerekli tedbirlerin alındığını vurgulayan Bakan Akar, “Deniz trafiğinin emniyetli şekilde sürdürülmesi için başta Deniz Kuvvetlerimiz olmak üzere Sahil Güvenlik ve ilgili diğer kurum ve kuruluşlarla gerekli koordinasyon yapıldı. Gerekli tedbirler alındı. Deniz trafiği emniyetli şekilde devam ediyor. Deniz Kuvvetlerimizin yüzer ve uçar unsurları müteyakkız bir şekilde faaliyetleri takip ediyor, çalışmalarını sürdürüyor” ifadelerini kullandı.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİRİstanbul Boğazı girişinde mayın alarmı!Haberi GörüntüleİLGİNİZİ ÇEKEBİLİRUkrayna neleri başardı, hangi konularda doğru davrandı. izcihaberajansi.com