|
Tweet |
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, tv100 yayınında katılarak Candaş Tolga Işık'ın sorularını yanıtladığı programda Kerem Kınık hakkında da konuştu.
Varank'ın açıklamaları şöyle: "Kızılay Başkanı'nın görevde olması kişisel olarak beni rahatsız ediyor. Kendisi çok yıprandı, bu süreçleri doğru yönetemediği aşikar. Kızılay dernek statüsünde. Derneklerle ilgili nasıl hususlar uygulanacağı mevzuatta belli. Kızılay Başkanı'nın görevden ayrılması gerekiyorsa buna kendisinin karar vermesi lazım."
Son 1 Saatte Meydana Gelen Artçı Sarsıntılar
izcihaberajansi.com Haberler.com