SON DAKİKA Bakan Selçuk duyurdu: Açık öğretim sınavları 25 Şubat'ta başlıyor
Milli Eğitim Bakanı Selçuk:"Açık Öğretim Okulları sınavlarımızı çevrim içi ortamda gerçekleştireceğiz. I. Dönem sınavları, 25 Şubat 2021’de II. Dönem sınavları, 25 Mart’ta başlayacak. Sınavlar, Açıköğretim Okulları Bilgi Yönetimi Sistemi üzerinden yapılacaktır. Öğrencilerimize başarılar diliyorum."
Tarih: 16-01-2021 14:27
Milli Eğitim Bakanı Selçuk:"Açık Öğretim Okulları sınavlarımızı çevrim içi ortamda gerçekleştireceğiz. I. Dönem sınavları, 25 Şubat 2021’de II. Dönem sınavları, 25 Mart’ta başlayacak. Sınavlar, Açıköğretim Okulları Bilgi Yönetimi Sistemi üzerinden yapılacaktır. Öğrencilerimize başarılar diliyorum."

İHA
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SİYASET Haberleri