Bugun...



SON DAKİKA Kadir Topbaş corona nedeniyle yoğun bakıma alındı

Corona virüsüne yakalanan eski İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Kadir Topbaş yoğun bakıma alındı.

facebook-paylas
Tarih: 04-12-2020 08:37

SON DAKİKA Kadir Topbaş corona nedeniyle yoğun bakıma alındı

16 Kasım'dan itibaren corona virüsü tedavisi gördüğü belirtilen eski İBB Başkanı Kadir Topbaş'ın yoğun bakıma alındığı açıklandı.

Oğlu Ömer Topbaş tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

* 16 Kasım'dan beri Covid tedavisi gören Babamız Kadir Topbaş bu sabah yoğun bakıma alındı.

* Doktorlar önümüzdeki saatlerde şu an uygulanan basınçlı oksijen desteğinden pozitif bir ilerleme kaydedilemezse entübe etme durumunda kalabileceklerini söylüyorlar.

* Bu zor anımızda arkadaşlarımız, dostlarımız ve sevenlerinden dua bekliyoruz. Sizlerin duası ve Allah'ın izniyle babamızın kısa zamanda sağlığına kavuşacağına inanıyoruz. Selam ve dua ile Allah'a emanet olun..

izcihaberajansi.com

İHA







Etiketler :

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SİYASET Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
HAVA DURUMU
resmi ilanlar

www.izcihaberajansi.com


NAMAZ VAKİTLERİ
GÜNLÜK BURÇ
nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI