|
Tweet |
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

Başkanım bu sana yakışmadı ne olursa olsun bu konuşma üslubun olmadı bana diyordular bu adam çok soğuk ve kaba ve kendini yüksekten gören kişi ama inanmıyordum lütfen gerçekten çok oldun biran önce istifa et

Başkanım bu sana yakışmadı ne olursa olsun bu konuşma üslubun olmadı bana diyordular bu adam çok soğuk ve kaba ve kendini yüksekten gören kişi ama inanmıyordum lütfen gerçekten çok oldun biran önce istifa et

Başkan mesajları okudum sen burada kendini ne kadar küçük düşürmüşsün bir ilçe başkanına yakışmayan sözler senin gibi zihniyetler bu parti böyle oy ve üye kaybeder lütfen istifa et zaten bir icraatın yok icraat yapan gelsin lütfen istifa et

Yuh be bu nasıl söz ULAN ve gazeteyi küçük düşürücü söz yazıklar olsun işte böyle kişileri ilçe başkanı yapıyorlar ne üyelerine nede gazetecilere nasıl konuşacağını bilmiyorlar genel başkanı bu kişiyi görevden alsın zaten bu ilçe başkanın yüzünden Beykoz kan kaybediyor gazeteden özür dile başkan tabi başkansan benim gözümde.

Başkan senin soguk ve kaba olduğunu biliyorduk ama bu kadar olduğunu bilmiyorduk hiç yakışmadı bu sana hiç istifa et senin yüzünden parti kan kaybediyor genel başkan duysun istifa et istifa et istifa et

Başkan olmadı bir ilçe başkanına yakışmayan sözler ve yaklaşım kaba bir başkan olduğunu biliyordum ama bu kadar da çok yakışmadı istifa et ha izcihaberajansi.com başka gazetelerle karıştırdın bu haber sitesi gerçekleri yazan gazete acık ne senide tanırız bu gazetenin sahibinizde yazık kendini ve partiyi küçük düşürdün.

Sen kimsin bu hakaret ve küçük düşürücü sözleri söyliyorsun sen ilçe başkanısın ac telefonu nazikce davet et bu ne ya ayağına çağırıyorsun sen bu haber ajansını beykozun diğer yerel basınıyla karıştırdın acaba genel başkanı yada il başkanlığı bu haberi duyarsa ne olacak zaten senin yüzünden bu partide kimse kalmak istemiyor birde bu habere İYİ partideki kişilere yorum atırıyorsun gelen haberler bu tabi bu bu idda ama bu mesajlar davranışların bir ilçe başkanına yakışmadı lütven istifa et yoksa çok kişi bu partiden istifa edecek birde yanına yanar döner kişiyi aldın ziyaretlere gidiyorsun esas bu kişi partiye zarar veriyor ben bu partiden istifa edeceğim ve çok kişiyi istifa ettireceğim başkan lütfen istifa et.

Başkanım ne olursa olsun bu konuşma sana yakışmadı biran önce istifa et ve bu kişinin arkasında durma zaten parti kan kaybediyor senin bu soğuk duruşun ve üyelerine karşı davranışların inan artık hat tini aştı kimse kimseye ulan kelimesi konuşamaz sen kimsin bak işte adamda yayınlar helal olsun istifa et.

Başkan kendini gülünc duruma düşürdün bu ne tavır bu üyenin bu partide ne işi var bu 2 işletme beykozda çok güzel dümenler dönderiyor aklınızı başınıza alın partiye zarar veriyorsunuz her ikinizde istifa edin sizi bu partide görmek istemiyoruz acık net.

Başkanım sen gazeteciye karşı suçlusun bir başkanın ağzından ULAN kelimesi ve ayağına çağırmak hoş değil önce sen kimsin ki ayağa çağırıyorsun işte bu gazetecide bu haberi yayınlar Bey kozdaki diğer gazetecilere benzetme bu haber ajansını ikincisi bu Yalı köy çay bahçesi olan kişi yanar döner kişi sen bu kişinin arkasında olma bu bizim partimize yakışmıyor bu kişiye hesap sorman gerekirken bu kişiyi koruyorsun sen inan biran önce istifa et kan kan kaybediyoruz kan.

Başkanım sen gazeteciye karşı suçlusun bir başkanın ağzından ULAN kelimesi ve ayağına çağırmak hoş değil önce sen kimsin ki ayağa çağırıyorsun işte bu gazetecide bu haberi yayınlar Bey kozdaki diğer gazetecilere benzetme bu haber ajansını ikincisi bu Yalı köy çay bahçesi olan kişi yanar döner kişi sen bu kişinin arkasında olma bu bizim partimize yakışmıyopr bu kişiye hesap sorman gerekirken bu kişiyi koruyorsun sen inan biran önce istifa et kan kan kaybediyoruz kan.

arkadaşım bu nasıl üslup bu nasıl başkan seni aramış gazeteci sende geri dönüşümü yap ilçe başkanlığına davet et eyer bu gazeteci ilçe başkanlığına davetini kabul etmese gelmese işte suç onda olur ne bu mesajda bu tavır artı ben bu yalı köydeki zatı tanırım çıkarı olmayan hiç bir şeyin peşine koşmaz bir zaman CHP sinin peşinde koştu ama oradan yüz almayan ve İYİ partiye geçti bu kişi kamunun malını işgal etmiş sizde buna göz yumuyorsunuz sizlere yazıklar olsun sizin başkanlığınız bu kadar işte hesap soracağınız yerde böyle zatların arkasında oluyorsunuz bu yüzden Beykoz ilçe başkanlığı da herkes istifa ediyor başkan biran önce istifa et git seni inan istemiyoruz patrtiye zarar veriyorsun.

Banınız başkan sen ülkücümüsün İYİ parilimisin bu ne hışım ne bu tavır ilçe başkanı cana yakın sıcak kanlı ve insanlara yakın olması lazımken sendeki bu terbiyesiz laflar ne bende bir İYİ partiliyim benim beykozumda böyle kaba ilçe başkanı olmaz sen ve senin gibilerin yüzünden partimiz kan kaybediyor senin hakında çok olumsuz söylentiler var bu çay bahcesi olan kişiyle senin ne işin var AKP kulandı CHP kulandı Şimdi İYİ partiyemi geldi sıra en kısa sürede istifa edeceğim partimden bununda tek sebebi sensin ve özlem AİLE ÇAY BAHÇESİDİR

İzci haber ajansı sahibi eski gazetecidir tercübeli bir gazetecidir hayata reklam haberleri yapmaz kendisini tanırım kimseye ey vallahi yok hemşericilik bilmez başkanım sen karslısın o ardahanlı başkanım bu sana yakışmadı seni ben burdan kınıyorum bu ne ULAN KELİMESİ senin çocuğunmu ERKAN senin izci habere özür borcun var.

Ya bu nasıl kelime hiçte yakışmadı bir ilçe başkanına evet nezaketen ararsın davet edersin acıklamanı yaparsın olması gerekende bu ama bu nasıl davranış inan ben çok üzüldüm ve bu çay bahçesi sahibi yanar döner nerde menfati varsa oraya gider bunun partiyle işi olmaz mecburen koşturuyor esasına buraya imam oğlu el atması lazım başkan olmadı bunu yapmıyacaktın bu ne kabalık çok çok çok ayıp ettin.

Ben bir İYİ parti üyesi olatrak başkanın bu davranışı hiç hoş olmadı ve böyle bir işletme sahibininde partiye üye yapmaları hiç hoş olmadı ve ilçe başkanının bu kişiyi ziyaretlerde yanında götürmesi oy kaybetirir ve benim şimdi kafamda soru işaretleri başladı üye oldugum partiyi şimdi gözden geçirmem gerek başkan ya istifa et zaten beykozda yereri kadar kan kaybediyorsunuz.

Kaba bir kelime ve yakışmıyan sözler basın sendn acıklama cevap hakkı istedi ve sen ayagına cağırıyorsun sen kimsin işte sizin gibi ilçe başkanları yüzünden beykoz ileri gidemiyor biran önce bu basından özür dile ayıp hiç yakışmadı hiç.

Her iki haberi okudum ULAN kelimesi yakışmadı ve tahsilden söz ediyor tahsil beyinde olur başkana sorun sen Beykoz halkına seçmenlerine ne yararın oldu kimse kimseye hakaret edemez . bu çay bahçesinin arkasında durmayın sizler İYİnin arkasında durmanız gerekirken kötülerin arkasında duruyorsunuz olmadı gerçekten olmadı başkan istifa et beykoza bir yararın yok bunu herkes biliyor birde böyle insanları peşinizde gezdiriyorsunuz ayıp.

Olmadı başkan bu ne davranış ne olursa olsun aranan telefona geri dönüşümü yapılır ve davet edilir İYİ partili olduguma pişmanım zaten biran önce istifa edeceğim sizin bu halkın çay bahçesi sahibinden hesap soracağınıza onun arkasında duruyorsunuz ve peşinizde gezdiriyorsunuz olmadı başkan.