|
Tweet |
ÖNCEKİ YAYINLADIĞIMIZ HABERLER
02-12-2020 tarihli haber başlıklı (Beykoz Acar kentte Beykoz hükümet konağının bazı amirlerin ne işi var) haberini yayınladık ve 03-12-2020 tarihli haber başlığı (Beykoz acar kente Beykoz belediyesi bazı memurların ve çalışanların ne işi var)haberlerimizi yayınladıktan sonra haber ajansımız adete kilitlendi şimdiki gelen ihbarlarda bazı belediye baksan yardımcılarının da acar kente gidip buraya ücretsiz üye oldukları ve bu yerde spor yaptıkları söylenmekte ve iddia edilmekte haber ajansımıza gelen ihbarlarda belediye başkan yardımcılarının bu yere gelip ücretsiz üye olmaları ve burada spor yapmalarının ne kadar doğru acar kent , bu spor salonunu. Beykoz kaymakamlığı bazı amirlerine ve belediyede çalışan amir ve müdürlerine ve Beykoz belediyesi ,başkan yardımcılarının burada spor yapsın diye mi yaptı acar kent belediyede yada kaymakamlıkta işleri olduğunda bu ücretsiz üyelik karşılığında işlerini hızlandırmak için mi bu imkanı verdi neden acar kent.Beykoz halkına bu hizmeti bu imkanı vermiyor da neden buralara veriyor acaba daha hangi resmi kurum makamları daha bu yere ücretsiz üye kanunen yasak değil fakat bu kadar devlet memurunun ücretsiz üye olup bu yerde spor yapmaları ne kadar doğru ve etik gelen ihbarlarda devlet memurlarının ve devlet kurumunda çalışan ların esasına bu gibi bedava hizmetlerden kaçınması gerekirken tersine yapmaları soru işareti yaratmakta.izcihaberajansi.com olarak diyoruz bakalım daha hangi devlet kurumları makamları müdürleri amirleri ortaya çıkacak bizler her yayınladığımız haberlerin takipçisi olacağımızı okuyucularımıza duyurulur.
Okuyucularımız soruyor. EN PAHALI OLAN ŞEY NEDİR ? EN PAHALI ŞEY BEDAVA OLAN DIR ?

Evet haber sonuna kadar doğru biz burda hiç unmadığınız amir müdür ve belediye başkan yardımcılarını görüyoruz ne gerek var niye geliyorlar yazık çok yazık ama diğer yorum yapan arkadaşların dediği gibi bu olayı gündeme getirecek yürekli gazeteci yoktu işte habercilik bu gitmeyin kardeşim siz devlet memurusunuz bunu cumhur başkanı duyarsa inanın herkes ağrıya yola çıkar acık net

hiç bir kurumun devlet memurunun belediye başkan yardımcısının ve buna benzer kişilerin gitmesini ben uygun görmüyorum neden acar kent bunlara bu imkanı verdi bunun altında neler yatıyor niye vatandaşa böyle imkan vermiyo yada hayrına beykozda buna benzer bir yer yapıp beykoz halkına imkan vermiyor acar kentin beykoza bir dikili ağacı yok gecin bunu kardeşim bizim beykoz devlet memurlarının düştüğü hale bakın yazıklar olsun

www.izcihaberajansi.com Sizleri inan ayakta alkışlıyorum helal olsun sizin mail adresinize bende bu konuyla ilgili mesaj atım inan yayınlıyacağınızdan hiç umudum yoktu deki niçin beykozun yerel basını beykoz belediyesinin haberlerini kolay kolay yayınlamıyor sizde aynısı olacak diye düşündüm ama inan şaşırdım sizleri tabrik eerim helal olsunn diğer yorumcuların dediği gibi sizin gibi beykoza böyle bir gazeteci şart haber ajansınızdaki beykoz haberlerini okudum yemin olsun hiç bir haberiniz yalan değil hepsi dogru haber helal olsun Allah yolunuzu acık etsin.

İnanın beykoz belediyesi ve kaymakamlığın böyle ucuz pasif şeylere tenezür etmemeleri lazım kınıyorum

Beykoz belediyesi ve kaymakamlık bu beleş leri bıraksın bu bir nevi ruşvet duşünün bir devlet memuruna bile çicek veremiyorsun acar kent hayata kimseye bedava hizmet vermez bu işin icinde bir iş var ama yazık gerek yok olmaması gereken şeyler bunlar evet biz bunu biliyoruz başkan yardımcıları ve belediye den çok sayıda müdürler amirler geliyor buraya esasına olmaması gereken şey tamam kanunen yasak değil ama hicte uygun deyil bence.

Sizlere helal olsun gercekten harika haberler yapıyorsunuz beykoza sizin gibi bir haberci şartı 3 gündür bu haberi yayınlıyorsunuz esasına acarkent haberinizde dediğiniz gibi ismet acar erdal acarın kamuda kaymakamlık belediyede işi olduğunda bir telefonla rahat şekilde işini bitirir yazıklar olsun olmaması gereken buna tenezür etmemeliler diye düşünüyorum.