|
Tweet |
Derneğin gercek logosu bu vural başkan sen derneğin logosunu değiştireceğine dernek binan neresi derneğin tabelası varmı acık adresin varmı ya sen neyin kafasını yaşıyorsun
.png)
kafana göre logo çıkarmışsın ve sosyal medyada yayınlamışsın sen 3 yıldır dernek başkanlığı yapıyorsun fakat bir dernek binan yok hadi dernek binanıda yayınlada görelim boş sunuz boş usulsüz dernekcilik yapmayın bu dernek senin özel şirketin değil vural bu dernekte istediğin gibi atını koşturamasın
.png)
Beykoz’da Ardahan adı üzerinde iki dernek var biri Kars Ardahan Iğdır diğeri ise Beykoz Ardahanlılar derneği fakat iki derneği birleştirince bir dernek yapmaz. Kars Ardahan Iğdır derneğinin ne dernek binası var ne yönetimi var sadece çantada dernek belediyenin etkinleri olduğunda senede 10 gün meydana çıkarlar. Biz Kars Ardahan Iğdır derneğiyiz derler bu derneğin logosunu bile Beykoz halkı ve üyeleri bilmez üyeleri dernek başkanı kim olduğunu bile bilmez dernek başkanı bay yada bayan olduğunu da bilmezler birde Beykoz’da sadece Beykoz Ardahanlılar derneği diye bir dernek var bu derneğinde ne dernek binası var ne iletişim telefon numaraları var ne yönetimi var bunlarda sadece bir alışkanlık var çok kötü bir alışkanlık derneğin başına hangi dernek başkanı gelirse gelsin sadece işleri derneğin logosunu değiştirmek karar defterlerine bakınca usulsüzlükler diz boyu usulsüz olarak logo değiştirmeler bu dernekte senede 10 gün belediyenin etkinliklerinde meydana çıkarlar. Beykoz’da Beykoz Ardahanlılar derneği var diye etkinliklerde 10 gün boyunca kendilerini gösterirler şu da var ki burada haklarını yemeyelim Kars Ardahan Iğdır derneğiyle Beykoz Ardahan derneği iyi polis kötü polis oyunu oynayarak çoğu üyelerini bir nevi oyunlarla kandırmaktadırlar. Şöyle ki bir derneğin bir kapı numarası olur bir dönem bu iki dernek bir kapı numarasında kendilerini dernek binası olarak göstermeye çalışmışlardır fakat bazı dernek üyeleri bunun usulsüz olduğunu söyleyince bu sevdadan vaz geçtiler şimdi biz izci haber ajansı olarak Beykoz Ardahan derneğine soruyoruz sizde kronik bir hastalık mı var bir bu derneğin başına kim gelirse gelsin atlet değiştirir gibi logo değiştiriyorsunuz keyfinize başa gelmeden önce elli tane vaatler veriyordunuz önceliğimiz dernek binası ve dernek lokali olacak diye şimdiki başkana soruyoruz 2022 den şu anki tarihe kadar dernek başkanız dernek binan var mı derneğin bir açık adresi ve tabelası nerede ama siz ne yapıyorsunuz atlet değiştirir gibi logo değiştiriyorsunuz sanki faal bir dernek gibi her şeyiniz dört dörtlükmüş gibi belediye başkan vekiliyle boy boy resim çektirerek sosyal medya da bir grup kuruyorsun kendi reklamını kendiniz yapıyorsunuz bir tane üyeye elinizi uzatmazsınız bir üyenin cenazesi olsa cenazeye gitmezsiniz bir üyenizin düğün olsa düğüne gitmezsiniz bir üyeniz size zorda dernek binamız nerede diye sorsa üyenize cevap veremezsiniz bir üyeniz sizden yardım istese yardım edecek kapasite yok asil yönetimi topla gelin desek asil yönetimi toplayıp gelemeyecek kapasitesi de de bir derneksiniz üç yıldan buyana Vural başkan bu derneğin başında dernek bir adım ileri gidemedi artı geri geri gitti üç yıldan buyana derneğin dernek binası yok lokali yok derneği ziyarete gelmek isteyen misafirleri karşılayacak adres yok her şeyden önemlisi derneğin aylık toplantılarda yapılmıyor. Toplantı yapılacak dernek binası olmadığından toplantılar bile yapılmıyor ancak atlet değiştirir gibi logo değiştirirler değiştirdikleri logo ise kanunsuz dernekler masasına logonun bile kaydı yapılmamış sadece sosyal medyalarda iki resim reklamlarıyla dernek başkanlığı olmaz dernek başkanlığı kapasitesi olmuş olsaydı üç yıldan buyana derneğin binası yok derneğin tabelası yok derneğin açık adresi yok bir tane üyeye desteğiniz yok bir üyenizin cenazesine gitmemişsiniz bir üyenizin düğününe gitmemişsiniz bir üyenizin yarasına merhem olmamışsınız bir tane etkililiğin yok sadece belediye etkinliklerinden hariç en ufak faaliyetiniz yok sizinkisi ne biliyor musunuz aynı Kars Ardahan Iğdır derneği gibi sizin de adresi belli olmayan dernek tabelası olmayan açık adresi olmayan asil yönetimi toplayıp gel desek asil yönetimi toplayıp gelemeyecek durumda olan siz kağıt üzerinde çantada derneksiniz eğer diyorsanız hayır biz öyle bir dernek değiliz haberimizin içeriliğindeki beyanları ispatlayın da görelim sizinkisi ne biliyor musunuz sadece dernek başkanı desinler yeter onu da yapamıyorsunuz. Gelir gider defterlerinin ne alemde belli değil. Say say bitmez ya dernekçilik yapın yada istifa edin 3 yıl boyunca bu dernek 5 yıl geriye gitmiştir.Bizler izci haber ajansı olarak Beykoz Ardahanlılar derneğinin sosyal medyalarda yayınladıkları logoyla bundan önceki başkanın dernek logosunu dernekler masasındaki logoyu ve derneğin karar defterini derneğin denetlenmesi için haber ajansımızın imtiyaz zahidi Erkan İzci Ardahanlı olduğundan bu derneğinde üyesi olduğundan bu derneğin gidişatının kafasında soru işareti yarattığından resmi müracaatlarını yapacağını buradan dernek başkanına ve asil yöneticilere hatırlatırız. Bir dernek üyesi olarak üç yıldan buyana dernek başkanın vermiş olduğu sözlerin hiçbirini tutmadığını usulsüz işler yaptığını yönetiminin de usulsüz işler yaptığından dolayı üyelik hakkını kullanarak resmî kurumlara işlemler başlatacağını hatırlatırız.