|
Tweet |
İZCİ MEDYA https://x.com/IzciAjansi
İZCİ MEDYA https://www.facebook.com/
Tüm Türkiye genelinde il ve ilçe belediyelerinde sosyal hizmet bölümü vardır Beykoz ilçe belediyesinde de yine sosyal hizmetler bölümü var haber ajansımıza bugünlerde sık sık gelen yoğun ihbarlarda maddi durumu elverişli olmayan halk tarafından gelen ihbarlarda şunlar söylenmektedir.Beykoz belediyesini maddi durumu iyi olmayanları kayıt altına alarak Beykoz kart adı üzerinde kart çıkartılıyor bu kart maddi durumu iyi olmayan vatandaşlara veriliyor maddi durumu iyi olmayan vatandaş almış olduğu bu kartla belediyeyle anlaşmalı olan işletmelerde rahatlıkla giderek alışverişlerini yaparlar fakat CHP belediyesi geldiğinden bu yana sık sık güncelleme yapıyoruz numarasıyla vatandaşlara verilen kart sahipleri mağduriyet yaşamaktadırlar Vatandaşlar belediyeye giderek kartlarını güncelleme yaptırdıkları halde vatandaşlar halen mağdur olmaktadırlar. Beykoz belediye başkanı Alaattin Köselerin cezaevine girdikten sonra Beykoz kart sahipleri çok büyük mağduriyetlik yaşadıklarını belediyenin hizmetler konusunda sınıfta kaldıklarını sosyal medyalarda başkan vekili sık sık reklam yaptığını bizler Beykoz halkı olarak biran önce güncelleme denilen bahanesini ortadan kaldırılıp ihtiyaç sahiplilerinin mağduriyetleri giderilmesi yoksa belediyenin kasası Beykoz kart sahiplerine ihtiyaçlarını karşılayacak bütçe yok mu neden bu kadar oyalıyorlar biz Beykoz halkı olarak güncelleme bahanesine inanmıyoruz inandığımız tek bir şey varsa belediyenin bütçe bakımından sıfıra indiğini inanıyoruz hayır öyle bir şey yok deniliyorsa o zaman Beykoz kart sahiplerinin biran önce mağduriyetliklerinin giderilmesini istiyoruz.
Haber ajansımıza gelen sitem dolu mesajlar bunlardan ibaret olduğu Özlem başkanın sosyal medyalarda reklamlarını yapacağına Beykoz kart sahiplerinin mağduriyetliklerinin giderilmesini temenni ediyoruz. Bu güncelleme numarası acaba kaç ay daha sürecek ve bu güncelleme neden sık sık yapılıyor yoksa bu güncelleme kişiye göremi güncelleme yapılıyor.