Bugun...



BEYKOZ BELEDİYESİNİN ÇÖZÜM MERKEZİ KÖRDÜĞÜM MERKEZİNE DÖNMÜŞ

Beykoz belediyesinin sözde çözüm merkezi diye telefon hattı bulunmakta fakat gelin görünüz ki bu çözüm merkezi değil hatta tam bir kördüğüm merkezine dönmüş.

facebook-paylas
Güncelleme: 23-07-2025 12:30:38 Tarih: 23-07-2025 12:11

BEYKOZ BELEDİYESİNİN ÇÖZÜM MERKEZİ KÖRDÜĞÜM MERKEZİNE DÖNMÜŞ

Haber ajansımıza Beykoz belediyesinin çözüm merkeziyle ilgili sık sık şikayetler gelmekteydi gelen şikayetlerde vatandaş şikayetini ya da isteğini bu merkeze telefon açarak detaylı şekilde şikayetini belirtiyor ya da isteklerini belirtiyor Çözüm merkezindeki telefonlara bakan tecrübesiz personel konulduğundan denetimi yapılmayan kurum amirleri olduğundan olan vatandaşa oluyor. Beykoz belediyesine geldiğinde sözde Beykoz belediyesinin çözüm merkezi hattı var oradan vatandaşların şikayetlerini yerine getirdiklerini isteklerini de karşıladıklarını zanneder büyük bir iş yapıyorlarmış ve iyi bir hizmet veriyoruz zannediyorlar fakat madalyonun öbür yüzüne baktığında vatandaşların şikayetleri detaylı şekilde alınmıyor şikayet konusu olan yerlere gittiklerinde asılsız bir rapor düzenleyerek şikayet dosyasını kapattıklarını istekler denilince hiçbir istekler yerine getirilmiyor vatandaşlar yapmış oldukları şikayet ve istekleri karşılığında vatandaşa geri dönüşüm yapılmıyor vatandaş Beykoz belediyesi geri dönüşüm yapacaklar diye beklerken kesinlikle geri dönüşüm yapılmıyor. Murat Aydın zamanında hiçbir şekilde aksaklıklar olmuyordu vatandaşa geri dönüşümü yapılıyordu yapılan şikayet ve isteklerde yerine getiriliyordu ama CHP başa geldikten sonra çözüm merkezi adeta kördüğüm merkezine döndü gelen şikayetlerin devamında Beykoz belediyesi başkan vekili Özlem Vural Gürzel sosyal medyalarda bakıyoruz yanına almış 10-15 kişi yok pazarda yok çarşıda yok orda yok burada zaten kendisi Beykozlu değil gezerek Beykoz’u tanımaya çalıştığını kaçak yapılar diz boyu hemşericilik aldı başını gidiyor CHP Beykoz belediyesi bir meclis üyesinin mesire alanı aldı başını gidiyor say say bitmez zabıta müdürlüğü ve zabıta başkanlığı kaçak yapıya sonuna kadar kapılarını açmışlar belediyeye yap bağışı yap kaçak yapıyı doğulu olan hemşerilerine kaçak yapılarına göz yumarlar mesire alanlarına göz yumarlar doğulu meclis üyesi olanlar mesire alanlarını hukuksuz olarak ticaret yaparlar say say bitmez ihbarların devamında halk diyor ki. Bir meclis üyesi jet hızıyla başkan olarak atandı Özlem başkan sosyal medyadan takip ediyoruz gün boyu hep dışarıda Beykoz’u tanımaya çalışıyor makamında hiçbir şekilde göremiyoruz kısaca Beykoz belediyesi kim kime dumduma.

Haber ajansımıza gelen yoğun ihbar ve şikayetler bunlardan ibaret olduğu gelen şikayet ve ihbarlara ajans olarak bizlerde katılıyoruz şöyle ki 22.07.2025 tarihinde saat 22.00 sıralarında Beykoz belediyesi çözüm merkezini arayarak şikayet ve istediğimizi haber ajansı olarak ilettik şikayet ve istediğimiz ajansımıza gelen ihbarlar doğrultusunda çözüm merkezini aradığımızda Gümüşsuyu Mah. Kelle İbrahim Cad. su ürünleri balıkçı barınak önünde 355 ada 18 parselde Beykoz balık ekmek işletmesi adında bir işletmenin olduğu bu işletmenin burada ruhsatsız olarak kaçak faaliyet gösterdiği bu yetmezmiş gibi akşam 18.00 den sonra barınak yolu üzerine sahil kenarına masa ve tabureler atılarak ikinci kaçak yerde ticaret yaptıkları resmi kurumlar yada vatandaşlar ruhsatınız var mı dediklerinde kendilerini uyanık zannederek Beykoz belediyesinden eksik evraklarla almış oldukları bu ruhsatla ızgaranın olduğu 355 ada 18 parseldeki ızgarayı ruhsatımız var diye göstermektedirler. Fakat bu ruhsat ızgaranın karşısında 301 ada 25 parsele No 17/2A konteynıra verilen ruhsat olduğu buradaki ruhsatla ızgaranın olduğu yeri de göstermektedirler biz çözüm merkezine kelime kelimesine şikayetimizi ilettiğimizde  bizler Beykoz belediyesinin çözüm merkezinin aramasını beklerken kesinlikle bize geri dönüşüm yapılmadığı bunun üzerine bugün saat 10.30 sıralarında çözüm merkezini haber ajansımızın imtiyaz sahibi Erkan İzci arayarak dünkü yapmış olduğu ihbar ve şikayetinden dolayı geri dönüşüm yapılmadığından şikayetiyle ilgili bilgi almak istediğinde çözüm merkezindeki yetkili kişilerin vermiş olduğu cevap ise 301 ada 25 parselde ızgaranın karşısında olan eksik belgelerle ruhsat alınan yeri söyleyerek buranın ruhsatının olduğunu kaldırım üstüne da masa sandalye atılmadığını sözde zabıta ekiplerinin gittiğini orda inceleme yaptıklarını fotoğraflayarak tarafımıza çözüm merkezindeki personelin bize verdiği cevap bu şekilde burada öyle bir şeytani plan yapılmış ki işletme sahipleri ve zabıta memurları tarafından bizim şikayetimiz 355 ada 18 parsel üzerinde Beykoz balık ekmek ızgarasının ruhsatının olmadığını barınak yol üstüne akşam 18.00 den masa tabure koyarak yolu işgal ettiklerini ikinci kaçak bu bölgede ticaret yaptıklarını fakat Beykoz belediyesini Beykoz balık ekmek işletmesi  zabıtayı hipnoz yaparak şikayet konusu olan yeri göstermeyerek ızgaranın olduğu bölgeyi göstererek Beykoz belediyesi zabıtası bir nevi bizim şikayet ve ihbarımızı yalanlamış bir şekilde asılsız ihbar göstererek dosyayı kapatmışlardır. Bunun üzerine biz bugün zabıta müdürlüğü kalemiyle telefonla arayarak dün ki şikayet konusu ilettik ve kendisi de bizlere zabıta memurların tuttuğu tutanak bu şekilde denildi dosya kapatıldı denildi yeni baştan detaylı şekilde çözüm merkezini arayarak şikayetimizi iletmesi söyledi biz bu konuşma yapılırken kendisine bu görüşmelerimiz ses kaydı yapılıyor dedik yapılan ses kaydına itirazının olmadığını ilk telefonu açtığında söyledik daha sonra çözüm merkezini telefonla arayarak ilk aradığımızda konuşmalarımız ses kaydı yapılıyor dediğimizde itirazı olmamıştır. Telefona bakan görevli tarafından şikayetimizin detaylarını telefonla ilettik bizim bu ses kaydı yapma amacımız ise dün yapmış olduğumuz şikayetimiz gerçek şikayetimizin ispatını yapamadığımızdan yapılan şikayetimizi de işletme sahiplerine dönük bizim şikayet ve ihbarımızım asılsız olarak göstererek zabıta memurlarının şikayetimizi yalanladıklarını şuan ki zabıta müdürü 2022 yılında görevi kötüye kullanmaktan dolayı mülkiye müfettişi tarafından soruşturma izni verilen bizler haber ajansı olarak acaba dün ki şikâyetimizle ilgili zabıta müdürünün bilgisi var mı  yok mu bizler izci haber ajansı olarak bugün yapmış olduğumuz detaylı şikayetimizin cevap olarak yazılı olarak mail adresimize yollanmasını talep ettik şimdi biz bekliyoruz. Beykoz belediyesinin çözüm merkezine yapmış olduğumuz şikayetimizi yerine getirecekler mi getirmeyecekler mi şikâyetimizin konusunda asılsız bir şikâyet olarak bu dosyayı da kapatacaklar mı kapatmayacaklar mı?

Elimizde olan ses kaydını Beykoz belediyesinden gelecek olan yazılı cevaba nazaran Beykoz belediyesinin nasıl görevini kötüye kullandığına dair ilgili makamlara savcılık makamlarına suç duyurusunda bulunacağımızı hatırlatırız haber ajansımızın ne yazdıysa onu uygular. Haberlerimizde kimseye blöf yapmayız ne yazdıysak onu uygularız biz Allahtan başka ve yargıdan başka kimseden korkumuz yok kimseden çekindiğimiz yok bizim geri videsimiz hiç yok.Ama Beykoz belediyesinin bu işletmeden korktugu ve çekindiği varki burdaki kaçak işletmeye son vermiyor.Eyer korkunuz çekindiğiniz yoksa burdaki tiçarete son verinde görelim.




Kaynak: izcihaberajansi.com




Etiketler :

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER BEYKOZ HABERLERİ Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
HAVA DURUMU
resmi ilanlar

www.izcihaberajansi.com


NAMAZ VAKİTLERİ
GÜNLÜK BURÇ
nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI