Bugun...



Beykoz halkı başkan Murat Aydın’dan evsizlere sığınma yeri istemekte

Beykoz halkı Beykoz belediye başkanından önümüz kış sokakta kalan evsizlere sokakta yatan vatandaşlara sığınacak sıcak yuva ortamı yapılması için sesleniyor.

facebook-paylas
Güncelleme: 25-12-2020 19:00:20 Tarih: 25-12-2020 18:45

Beykoz halkı başkan Murat Aydın’dan evsizlere sığınma yeri istemekte

 

Haber ajansımıza gelen yoğun mesajlarda okuyucularımız. Beykoz belediye başkanından önümüz kış ve pandemi ile savaşıyoruz sokakta yatan çok sayıda vatandaşlarımız var Beykoz belediyesi Prof. Dr Necmettin Erbakan Kültür Merkezi binası boş bu binanın bir kısmını evsizlere ayırarak sıcak yaşanacak bir ortam yaratılması ve belediyecilik sadece bu konularda büyük şehre ait olmadığı bunu ilçe belediyelerin bile yapabileceği görev hem burada büyük şehre destek hem ilçeyi yöneten kaymakamlık makamına kolaylık sağlamak değilmi sokakta yaşayan patili can, Dostlarına nasıl belediye  kulübeler yapıp sokak sokak dağıtıyorsa neden evsiz insanlara böyle sıcak ortam yapılmıyor esasına belediyecilik budur her şeyi büyük şehirden beklemek yada kaymakamlık, makamından beklemek değildir bir ilçe belediyesi nasıl sokak hayvanlarının, yaşamaya hakkı var diyor ve elinden geleni yapıyorsa insanında insan gibi yaşamaya hakkı var neden ilçe belediyesi üstüne düşen bu görevi yapmıyor umarız ki geç kalınmış hizmet olmadığını havalar her geçen gün zorlaşıyor. Beykoz Belediyesi, de bu konu hakkında duyarlı olup biran önce sokakta yatan vatandaşlara, sıcak huzurlu geçirecek bir yuvaya, kavuşturur haber ajansımıza gelen okuyucularımızın Beykoz belediye başkanından istek ve arzuları bundan ibarettir.

izcihaberajansi.com







Etiketler :
Yalıköylü / 26-12-2020 00:03:00

Neden bu yer evsizlere gecici olarak yapılması belediyecilik budur yerinde haber bence olur

yorumcu / 25-12-2020 22:40:00

Bir söz vardır gelen gideni aratır ben yücel başkanla da çalıştım bu başkanlada çalıştım ama ben böyle sini görmedim Cenabi rabim biran önce bizi bu başkandan uzak tutsun Beykoz hiç iyiye gitmiyor bu binayı yapsın böyle evsizlere niye yapmıyor aş evi kursun yemeğe ihtiyacı olanlar gelsin buradan yemeğini alsın niye yapmıyor

özlem berksu / 25-12-2020 22:27:00

Evet belediyeler özelikle ilçe belediyeler sokak hayvanlarının kışın soguktan korunmak yuva yapıyor onların karınlarını doyuruyor neden beykoz belediyesi insanlarımız icin bunu yapmıyor beykozda bir gazeteci var sözde haber yapmış yapsaya böyle bir haber niye yapamaz patronu murat izin vermez artık beykoz halkı uyandı yeterin artık be

Tarkan / 25-12-2020 22:19:00

Murat başkan bu binayı taşıyorsun bu binayı yıkacaksın nasıl yerine yenisini yapacaksın suç degilmi bırak evsiz insanlara sıcak yuva yap ama sizin imanınız para bak bu ve buna benzer kaç kişi evsiz senin yan daş gazetelerin İBB yi kötülüyerek haber yapıyorya neden böyle bir haber yapmıyor vay be beykozda birtane gazete kalmamış



İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER BEYKOZ HABERLERİ Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
HAVA DURUMU
resmi ilanlar

www.izcihaberajansi.com


NAMAZ VAKİTLERİ
GÜNLÜK BURÇ
nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI