|
Tweet |
.jpg)
.jpg)
Haber ajansımıza gelen yoğun mesajlarda okuyucularımız. Beykoz belediye başkanından önümüz kış ve pandemi ile savaşıyoruz sokakta yatan çok sayıda vatandaşlarımız var Beykoz belediyesi Prof. Dr Necmettin Erbakan Kültür Merkezi binası boş bu binanın bir kısmını evsizlere ayırarak sıcak yaşanacak bir ortam yaratılması ve belediyecilik sadece bu konularda büyük şehre ait olmadığı bunu ilçe belediyelerin bile yapabileceği görev hem burada büyük şehre destek hem ilçeyi yöneten kaymakamlık makamına kolaylık sağlamak değilmi sokakta yaşayan patili can, Dostlarına nasıl belediye kulübeler yapıp sokak sokak dağıtıyorsa neden evsiz insanlara böyle sıcak ortam yapılmıyor esasına belediyecilik budur her şeyi büyük şehirden beklemek yada kaymakamlık, makamından beklemek değildir bir ilçe belediyesi nasıl sokak hayvanlarının, yaşamaya hakkı var diyor ve elinden geleni yapıyorsa insanında insan gibi yaşamaya hakkı var neden ilçe belediyesi üstüne düşen bu görevi yapmıyor umarız ki geç kalınmış hizmet olmadığını havalar her geçen gün zorlaşıyor. Beykoz Belediyesi, de bu konu hakkında duyarlı olup biran önce sokakta yatan vatandaşlara, sıcak huzurlu geçirecek bir yuvaya, kavuşturur haber ajansımıza gelen okuyucularımızın Beykoz belediye başkanından istek ve arzuları bundan ibarettir.
izcihaberajansi.com

Neden bu yer evsizlere gecici olarak yapılması belediyecilik budur yerinde haber bence olur

Bir söz vardır gelen gideni aratır ben yücel başkanla da çalıştım bu başkanlada çalıştım ama ben böyle sini görmedim Cenabi rabim biran önce bizi bu başkandan uzak tutsun Beykoz hiç iyiye gitmiyor bu binayı yapsın böyle evsizlere niye yapmıyor aş evi kursun yemeğe ihtiyacı olanlar gelsin buradan yemeğini alsın niye yapmıyor

Evet belediyeler özelikle ilçe belediyeler sokak hayvanlarının kışın soguktan korunmak yuva yapıyor onların karınlarını doyuruyor neden beykoz belediyesi insanlarımız icin bunu yapmıyor beykozda bir gazeteci var sözde haber yapmış yapsaya böyle bir haber niye yapamaz patronu murat izin vermez artık beykoz halkı uyandı yeterin artık be

Murat başkan bu binayı taşıyorsun bu binayı yıkacaksın nasıl yerine yenisini yapacaksın suç degilmi bırak evsiz insanlara sıcak yuva yap ama sizin imanınız para bak bu ve buna benzer kaç kişi evsiz senin yan daş gazetelerin İBB yi kötülüyerek haber yapıyorya neden böyle bir haber yapmıyor vay be beykozda birtane gazete kalmamış