|
Tweet |



Hayırdır seçimlerde bu partili dosalarınızla mı sandığa geleceksiniz siz İYİ parti Beykoz'a en ufak bir faaliyetiniz yok

ne partisi bu baskan istifa etsin drin dondurucu hiç bir faliyetide yok

bizim tekneler kaaldırırken o baskan varya gördü hiç halkın yanına gelmedi secimlerde giderler köpeklere yem vermeye her seyin yeri zamanı var

kelin mehlemi olsa kendi basına sürer bu beykoz ilçe teskilatıda öyle ne partisi ya

Beykoz ilçesine en ufak faliyetleri yok sözde parti sözde başkan sokak hayvanları bizden daha deyerli bunlar için sandığa onlarla gelirler

Beykoz'da en ufak faaliyetleri olmadı köpekler bizden daha çok değerli bunlara halkın hiç içine girmediler hayata oy vermem bunlara özelikle bu baskana yanında bile durmam

çok yakışıklısınız Allah nazardan saklasın sana başkan demiyorum akf diyorum senin iyi partili üyelerine saygın yok olmadı da çok soğuk adamsın su toplu resme bakın sanki potyumda mankenlik yapıyorsunuz siz ilçe yöneticisi oflamasınız bu bir rezillik sizi kınıyorum partiye her gecen gün oy kaybı veriyorsunuz üye sayısı düsüyor

Başkan sen bu ilçede olduğun taktirde size oy yok beykozda bir faaliyetiniz yok balıkcıların arkasındaa durmadınız sen istifa et baskan seni kimse istemiyor

Ne partisi ne başkanı beykozda bir faliyetleri yok tabela partisi ha baskan nerde maske nerde sosyaal mesfe iste siz örnek olacaksınız dimi yakısıklı çıkmk icin siz kimi kandırıyorsunuz baskan sen istifa et seni gercekten kimse istemiyor

çok yakışıklı çıkmışsınız başkan ama Beykoz'a en ufak bir karınız yok en ufak bir faliyet göremiyorsunuz başkan istifa et

İYİ parti Beykoz ilçe başkanlığı Beykoz'da en ufak faaliyeti yok bu başkan Beykoz'a iyi partiye zarar veriyor

vay helal olsun bende gerçekten ihbarda bulundum yayınladınız tebrik ederim başkan seni gerçekten istemiyorlar sen partiye zarar veriyorsun en ufak faaliyetin yok

ya geçin bunu Beykoz belediyesi halkına zulüm ediyor bunlar ben ilçe başkanıyım diyor sözde tabela partisi başkan sen biran önce istifa et sen tam bir artısın su hale bak

Başkan Beykoz'da kimin yarasına mehlem oldunuz tabela olan parti binanızda sabahtan aksama kadar oturum ben Beykoz ilçe başkanıyım diyemesin ne zaman halkı içine girdin yalı köy cay bahçesi fırfırı da üye yaptınız yeteri artık sen git başkan sen bu partiye yakışmıyorsun senin yüzünden kimse parti binasına gelmek istemiyor Beykoz balıkçıları mağdur ne zaman gittiniz dertlerini dinlediniz korkuyormuşsun oturduğun yerde ilçe başkanlığı olmaz geçin bunları artık

helal olsun yemin olsun ihbar hattına şikayetimi yazdım ve yayınladınız vay inan siz olmasanız Beykoz'un kirli çamaşırları ortaya çıkmaz Beykoz'da teksiniz helal olsun ne kadar yakışıklı çıktılar dimi maşallah nazar değmesin ilçe başkanına ve yönetimine bunlar örnek olacak kişiler dimi geçin bunu

hey Beykoz İYİ parti ne kadar yakışıklı vay be başkana bak ne güzel poz vermiş ne disiplin vay be ya gidin isinize sizden bir şey olmaz basında güzel görünmek için şu halinize bakın bunu genel baskanınız görürse ne olacak birde burda en ufak faaliyetiniz yok

evet çok yakışıklısınız ama Beykoz'da en ufak faaliyetiniz yok 4 ayaklı hayvanlar bizden daha değerli secimler geldi mi onları götürürsünüz sandığın basına başkan sen biran önce istifa et Bey koza zarar veriyorsun bu ne ya maske yok sosyal mesafe yok kim kime duam Duma gazeteye güzel çıkalım diye yarış yapıyorsunuz sizden bir cacık olmaz iyki var izci haber ajansı bende sitemimi yaptım resimleri yolladım

nerde maske nerde sosyal mesafe nerde Beykoz halkının yanında olmak bende bu haber sitesine sitemimi yolladım güzel çıkmışsınız yakışıklı çıkmışsınız önemli olan poz vermek değil burada faaliyetleriniz siz kimi kandırıyorsunuz bu haber sitesi sayesinde Beykoz halkı uyandı artık gözü açıldı başkan sen bu partiye zarar veriyorsun

bakın Beykoz'da bu parti Beykoz halkının eline su dökmüş mü seçimlerde çıkarlar yada Beykoz meydanında çorba dağıtırlar ya geçin bunlar ilçe başkanlığı yapamaz ben İYİ partiden bu adamın yüzünden istifa ettim

bu ne görüntü maske yok sosyal mesafe yok ben zaten bu ilçe başkanının olduğu yerde bir bardak su içmem çok tepeden bakıyor herkese ve Beykoz'da en ufak faliyet yok asla iyi partili olmam CHP olurum İYİ parti olmam

nerde maske nerde sosyal mesafe sizin halka örnek olmanız gerekirken güzel çıkalım diye su resimlere bakın ne kadar örneksiniz sizden ilçe baskanı olmaz ama yok ondn mecbur yaptılar

bunlar tabele partisi beykoza bir yararı olmadı hep kactılar balıkcılar zor durumdalaar adamlar sokağa bile cıkmadılar su resme bak ne maske ne sosyal mesafe bunların genel baskanından korkuları yok gecin ne oyu ya tırnağımı vermem

Bu partiden bir cacık olmaz bi ilçe başkanından da çok soğuk en ufak faaliyeti yok Beykoz halkının yanında değil resmen belediyeden korkuyor sanki bir açıkları varmış gibi

Harika bende bu ajansa sitem yazısı yazdım helal olsun yayınladı Beykoz'un diğer basını yapmıyor yorumları bile yayınlamıyor bu başkanı değiştirin

En kısa zamanda istifa edeceğim bu partiden bir cacık olmaz hele bu Beykoz teşkilatından ben beykozda bir elim bir elim karsıda ama beykozda en ufak fliyet yok bu baskaanı değistirin

bu ilçe başkanını acil değiştirin en ufak faaliyet yok çok soğuk adam

Vallahi çok güzel konuya değindiniz sizi tebrik ederim var mı yok mu ve korkak bir parti en ufak çalışma faaliyet yok acık denizde kendi kendilerine çırpınıyorlar