|
Tweet |

Beykoz'a gerçek bir kaymakam geldi diye seviniyordum ama boş v fos çıktın kaymakam

Bakın bu olmaması gerekirdi ama oldu saygı diye bir şey kalmadı kaymakam hanım seni ban kendi adıma ailem adına kınıyorum çok üzüldük çok ha reklamcı basını da yanınıza aldınız yazık yazık

Ben çok üzüldüm bu kaymakam hanımda fos çıktı eyer akılı kaymakam olmuş olsaydı o töre gitmezdi v o müziğin sesini kestirirdi ama bunu yapmadı bundan sonra kaymakam hanım ağzıyla kuş tutsa benim için sıfır artık çok üzüldüm çok

Ben gözlerimle gördüm inan bu kadar şehitlerimize hiç saygıları olmadan resim sergisinde müzikli eğlncli bir tören yaptılar ist bu bizim kaymakam vay be helal olsun

Vallahi benim kızım görmüş eve geldi suratı beş karış şehitlerimizin 7 si çıkmadan kaymakam hanımda orda müzikli ödül veriyorlar dedi baba moralim çok bozuk dedi vay be bir kaymakam bunu yapıyorsa pes

olmadı bu hiç olmadı kaymakam hanım sizd havlu attınız sizin burdaki miziğ durdurmanız grkirdi ama yok kınıyorum

Ben çok üzüldüm yazıklar olsun bu kaymakam hanımda boşcıktı murat aydın bunuda gcirdikınıyorum

burdaki rsim srgisi burdaki müziğin olması bykoz kaymakamının bu miziği durdurmaması sözün bittiği yerdi ben çok üzüldüm çocuklarımı aldım gittim ordan kaymakam hanım olmadı murat aydının kimsy saygısı yok zatn

Beykoz senden sorumlu buradaki müziğin sesi senin makam odana kadar geliyordun niye müdahale etimdin söylemisin siz bir şey demiyorum ama çok çabuk pes ettin

olmadı Sayın kaymakamım olmadı bü mizig engel olabilirin ama yanlış yaptın

çok büyük yanlış çok büyük hata bird dansöz gtirsydiniz yazıklar olsun bn üzüldüm inan çok üzüldüm

Bu ne kaymakam hanım resmin şık çıkmış fakat şehitlerimiz aklına gelmedi mi hadi murat aydının kimseye saygısı yok yapmayın çok büyük yanlış yapıldı çok

Çok üzüldüm kınıyorum olmaması grkirdi bn ordan uzaklastım hepsi reklamcı çok üzüldüm çok

Bu Beykoz'a hangi kaymakam gelirse gelsin çok çabuk pes ediyor bu kaymakamda öyle oldu ümüdümüz yok buda kaymakam hanımda Beykoz'a bir çivi çakamaz

Çok üzüldüm ordaki mizik ssi beykozu inletiyordu kaymakaam hanım müdale tmedi bu kaymakam hanımdanda beykoza faydası olmaz

Murat aydın bunuda yaptın sonunda kaymakam hanım siz nasıl böyle tufoya düstünüz biz çok üzüldük çok bu nasıl srgi mizikli 7 si cıksaydı bayri

Ben o görüntüyü gördüm gözlerim yaş geldi hiç saygı yoktu hiç Beykoz'un yağcı reklamcı gazetecilerine poz veriyordunuz kaymakam hanım sendende ümit yok sende bu ilçeye bir faydan olmaz acık net

Y kim gelirse gelsin aynı Beykoz'un reklamcı basını ordaydı kaymakam hanım olmadı niye bu müziğe müdhale etmedin çok büyük hatan var

Vallahi kim olursa olsun kim gelirse gelsin aynı bu kaymakamda aynı topluyorlar Beykoz'un reklamcı basınını iste şehitlerimize saygı yok olmadı murat aydın kaymakam hanım kınıyorum sizleri

Evet hiç hoş değildi çok yazık çok kınıyorum beykoz kaymakamı çok çabuk havlu atı zaten belliydi yazık çok yazık

Rezillikti inan çok üzüldüm kaymakam hanım bu müziğe müdahale etmesi gerekirdi sanki düğün vardı böyle kaymakam olmaz

olmadı kaymakam hanım orda havanız vardı ama şehitlere saygınız yoktu ne bu sen şakrak

Ben ordaydım bu müziğe herkes tepki gör setti ama dinliye kim kaymakam hanım olmadı sende çok çabuk pes etti burası Beykoz yamyamlar yeri

Kaymakam hanım bu olmadı yazık şehitlerimize böylemi saygı olacaktı yakışmadı

olmadı kaymakam hanım ben böyle birşy görmdim birde şhitlrimiz sen saygı görstmdin

OLMADI OLMADI OLMADI DİRİY SAYGI YOK MURAT AYDINDA ND ÖLÜY KAYMAKAM HANIM SİZD BU YANLIŞI YAPTINIZ N BU MİZİK OLMADI İNAN OLMADI