Beykoz Kaymakamlığı nerede sosyal mesafe nerede HES sorgulaması
Beykoz kaymakamlığı bina içerisine girince karşımıza HES kontrolü yapan iki görevlinin olduğu görmekteydik fakat sabah saatlerinde bu görevlilerin Saat 10.00 dan sonra görev başlarına geç gelmesi halkı çileden çıkarmaktadır.
Güncelleme: 23-12-2020 21:14:56 Tarih: 23-12-2020 20:57



Haber ajansımıza gelen yoğun ihbarlarda Beykoz kaymakamlığı, bina içerisine sabah saatlerinde vatandaşların işi icabı geldiklerinde kaymakamlık bina içine girildiğinde iki görevlinin HES kontrolü ve ateş ölçümü yapılmakta fakat sabahları saat 10.00 da vatandaşların içeri girdiğinde hiçbir görevlinin ne vatandaşı nede çalışan personelin HES kontrolünü ve ateş ölçümü yapılmadığını söylemektedir özellikle gelen vatandaşların nüfus dairesinde işleri olduğundan dolayı burada yığılmanın olduğu kuyrukların olduğu zaten girişte ne HES kontrolü nede ateş ölçümü yapılmadığından dolayı birde sosyal mesafenin olmadığı ve bu sosyal mesafeyi düzene sokan bir görevlinin, de olmadığı. Nüfusta çalışan görevliler bile bunu gördüğü halde müdahale edilmediği işlemlerin yavaş gittiği çalışan personellerin zaten saat 10.00 da işi aldıkları birde geç kalınca burada yoğun yığılmalar olduğu görevlileri uyardığımız halde umursamadıklarını gelen ihbarlarda söylenmektedir haber ajansımız Beykoz kaymakamlığına, bu sabah gittiğimizde gelen ihbarların artısı var eksiği yok kaymakamlık bina içerisinde HES kontrolü yapan görevlilerin saat 10.20 de geldiklerini fakat hem nüfus hem kapı girişinde yoğun yığılmanın olduğunu en ufak önlemlerin alınmadığını gözlemledik. Normalde kapıda HES kontrolü yapan görevlilerin kaymakamlık binasında çalışan personellerden ve vatandaşlardan önce görev almaları gerekirken HES kontrolü yapan görevliler görevlerini geç almaktadırlar şayet erken gelinmiş olsa bu görevliler vatandaşları bina içerisindeki yığılmayı çok rahat önleyebilirler fakat denetimin olmadığı yerde ezilen yine vatandaş olmakta. Beykoz halkı soruyor bu kaymakamlık makamının bu bölüme bakan yetkili burayı görmüyor mu neden müdahale edilmiyor yada burayı gören görevliler kaymakamı ,neden uyarmıyor özelikle nüfus müdürü, nüfustaki bu yığılmayı gördüğü ve duyduğu halde neden kaymakama iletilmiyor neden bu kapıdaki görevlilerin geç gelmeleri buradaki yığılmalarına sebep oluyor diye neden nüfus müdürü yada yetkili kişiler kaymakama iletmiyor.
İzcihaberajansi.com
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER BEYKOZ HABERLERİ Haberleri