|
Tweet |






Beykoz belediye başkanı Murat AYDIN hummalı şekilde Beykoz sahilinde çalışmalar yapmaktadır bu çalışmaları yaparken Beykoz belediyesi karşısında bulunan sahil çalışmasında sahilde bulunan çok sayıda sandallar yatlar ve balık ekmek satan motorlar vardı başkan Murat AYDIN buranın çalışmasına başlamadan önce sandal sahiplerine buradaki iskeleye yatlarını bağlayan yat sahiplerine ve balık ekmek satan motor sahiplerine hiçbir şekilde sizler mağdur edilmeyeceksiniz burayı yaptıktan sonra yine sizler burada sandallarınızı bağlayıp yatlarınızı bağlayıp ve balık ekmek satmaya devam edeceksiniz diyerek Beykoz halkını kandırarak sahil düzenlemesini yaptıktan sonra vermiş olduğu hiçbir sözü tutmamıştır ve Beykoz halkı burayla ilgili ulusal basında bile haber konusu olmuştur bu haber konusundan sonra Beykoz belediyesi başkanı Murat AYDIN hiçbir şekilde sahilde bulunan iskele demirlerinden bile kimseyi geçirttirmiyor ve sahil boyu ya özel güvenlik yada zabıtalar burayı gözlemliyor Beykoz belediye başkanı Murat AYDIN herkesi mağdur etti fakat belediye karşısındaki eski kum iskelesi başkan yardımcısı Manolya DEMİRÖREN TEKİN özel yatının iskelesi olmuştur iskeleye giriş bölümü tamam ile demir kapısı kilitli akşamları ışıklandırılması yapılıyor yatın su ihtiyacı belediyeden karşılanıyor belediyeye ait özel güvenlik yatı beklemektedir biz Beykoz halkı olarak Adalet kalkındırma partisinin belediye başkanlığının adaleti bumu neden bu kadar kişileri mağdur etti eğer bu iskeleye vatandaş sandalını motorunu yatını bağlayamıyorsa bir belediye başkanının özelliği ne milletin Beykoz halkının gözünün içine baka baka bizi saf yerine koymasınlar seçim geldiğinde bizlerde Adalet kalkındırma partisini sandık içinde boğmasını biliriz Beykoz belediye başkanı Murat AYDIN benzin istasyonun karşısında bulunan balıkçı barınağının olduğu bölgeyi sahil çalışması yapmakta bu bölgede balık ekmek satan bu yerin sahibi AKP Beykoz meclis üyesinin yeri bakalım başkan bu yerinide kaldıracak mı bizler onu bekliyoruz başkan yardımcısı Manolya DEMİRÖREN TEKİN halkın elektriğini halkın suyunu ve halka ait olan iskeleyi kullanmayı bıraksın eğer partinizin ismini dürüstçe korumakta mükellefseniz bu yatı bir an önce buradan alınması Beykoz halkı ve tekne sahiplerinin Beykoz belediyesine çağrısı.
İzcihaberajansi.com

HALKI PERİŞAN ETTİLER AMA ALLAH BÜYÜK TEKNELERİMİZ DENİZİN ORTASINDA ALLAHA EMANET ADALET BUMU YAZIK ÇOK YAZIK

Gecen gün çocugumu parkta oynatıyorum baktım bir yalı bayan demirlerin üstünden atlayıp beytaşın tam yanında deniz kenarında yere gecti inan çok üzüldüm başkan her yeri demirlemiş tekne sahipleri o demirlerden atlıyarak teknelerine ulaşıyorlar bu nu bir gavur yapmaz ama başkan özel yatı özel iskeledine bağlı vay be ite adalet

Başkanım bu ne ya insanı perian edin diye değil bu iskele senin özel yerin değil beykoz halkının bu kadar tekneleri denizin ortasında demirliyorsa seninkide denizin orasına demirlesin senin özeliğin ne başkansan başkansın sizi biz getirdik bu başa bizi perişan edin diye değil artık inanın çizmeyi aştınız yeter ya

Başkanım beykoz halkının bu kadar sandalı ve motorları denizin ortasında demirlemiş allaha emanet senin yatın halkın iskelesinde özel güvenlik gözetimi altında ışıklandırma elektirik bedeva su bedava özel güvenlik bedava hiç yatarken başını yastıga kuyarken hem senin yatını hem denizin ortasınd Allaha emanet olan beykoz halkının sandaları motorları gözünün önüne geliyormu nasıl yatıyorsunuz bu kadar kiinin ahtını almayın haberin içerikliğinde söz ettiği gibi partinizin hakını verin adalet nerde sizi Allaha havale ediyoruz ama her şeyin bir zamanı var bizde yeri geldimi konumasını biliriz sandıkta

Beykozda at oynatıyorlar arkalarına aldılar cumhur başkanını kimseyi dinlemezler beykozu istediklerini yapıyorlar bu kadar sandalcıları maf ettiler ve balık ekmek satan motorları ekmeklerinden etiler bunların adaleti diye birşey yok inan beykozun ne kadar eyri çubugu varsa bu haber sitesinde okuyoruz beykozda baka basın yokmu kardeşim

Bunlarda adalet diye birşey kalmadı adalet bunların cebinde ve kendilerine yazıklar olsun bu nasıl belediyecilik bu nasıl ziyniyet bu belediye nin baska kimse haberini yapmıyormu ne bu beykozda başka basın yokmu kardeşim

Halkı perişan etmek ne demek halkı bitirdiler bizler bu partinin peşinde gece gündüz köpekler gibi koştuk çocugum hastaydı Dr götürmedim bu partinin peşinde koştum ama bounaymış beykoz halkı kayıkcılar motorcular perişan oldu inan beykozluların sndaları acık denizde Allaha emanet ama başkanın yatı nerde sağlamda çok çok çok yazık birdaha oy verirsem elerim kırılsın vermem

Evet bu konuda beykoz halkı çok magdur oldu tüm kayıkcılar magdur oldu başkan verilen sözleri tutmadı ve başkan yardımcısına özel iskele yapmış işte bunların adaleti bu ama her şeyin bir zamanı var oda haberinizde dediğiniz gibi sandık

Vay vay vay daha neler duyacagız bu ne rezilik vallahi şaşırdık kaldık bu haberi tüm arkadaşlarıma yoladım inan şaşırıp kaldılar özel iskele vay be o kadar sandalcı ve motorcu magdur kaldı yazıklar olsun bu nasıl belediyecilik zihniyeti