Bugun...



BU İŞLETME BURADA NASIL TİCARET YAPIYOR RESMİ KURUMLARDAN CEVAP BEKLİYORUZ

İstanbul Beykoz ilçesi Gümüşsuyu Mah. kelle İbrahim Cad. Su ürünleri balıkçı barınağı 52 pafta 355 ada 18 parsel içerisinde tapu sahibi Osman Memur 19m2 yerde haberimizin içeriliğindeki resimlerde görülen bölgede 19m2 yerde Beykoz balık ekmek işletme adında bu işletme burada vergi levhası olmadan çalışma ruhsatı olmadan burada nasıl ticaret yapıyor ve hangi resmi kurumlar görevlerini kötüye kullanıyor görevlerini suiistimal ediyorlar

facebook-paylas
Güncelleme: 28-07-2025 16:26:50 Tarih: 28-07-2025 16:01

BU İŞLETME BURADA NASIL TİCARET YAPIYOR RESMİ KURUMLARDAN CEVAP BEKLİYORUZ

İZCİ MEDYA https://x.com/IzciAjansi

 

İZCİ MEDYA  https://www.facebook.com/

 

 

Beykoz Gümüşsuyu Mah. kelle İbrahim Cad. su ürünleri balıkçı barınağın olduğu bölge 355 ada 52 pafta parsel 18 de 19m2 Osman Memur ismine tapu kaydı bulunmaktadır. Balıkçı barınakları içerisinde 355 ada 18 ve 19 parsel arasında 18 parsel de Beykoz balık ekmek isimli işletme burada ticaret yapmaktadır bu işletme burada kiracımı ya da işgalcimi oda belli değil şöyle ki bu işletmenin daha önce 355 ada 18 ve 19 parsel arasında 18 parsel önüne ve diğer parselleri de işgal etmiş şekilde Beykoz balık ekmek ismiyle bir tekne vardı daha sonra  www.izcihaberajansi.com yetkili mercilere başvurarak bu işletme sahipleri Beykoz sahillerini ve balıkçı barınak içini işgal ettiklerini vergi levhaları olmadan ve çalışma ruhsatları olmadan burada ticaret yaptıklarını ve izci haber ajansı resmi kurumlara yapmış olduğu yazışmalarda detaylı cevaplar alamayınca resmi kurumlar bu konunun üstüne düşmeyince dilekçelerine alakasız şekilde resmi kurumların cevap vermeleri bu işletmeyi koruduklarını anlayınca 2021 ve 2022 yılları arasında içişleri bakanlığına bu işletmeyle ilgili ve barınak içerisindeki tekneyle ilgili ve işgal edilen sahillerle ilgili vergi levhasız ve ruhsatsız çalışma yaptıklarıyla ilgili İçişleri Bakanlığı tarafından Mülkiye Müfettişi talebinde bulunur.  İçişleri Bakanlığı tarafından izci haber ajansın bu yerle yapmış olduğu haberleri ve dilekçelerini ve dilekçe içerisindeki ekleri dikkate alarak İçişleri Bakanlığı tarafından Mülkiye Müfettişi tayin edilir Mülkiye Müfettişi araştırması neticesinde izci haber ajansın yapmış olduğu haberlerin doğru olduğunu yerinde bir haber olduğunu ve izci haber ajansın imtiyaz sahibi Erkan İzcinin şikâyet dilekçelerinin asılsız olmadığını Mülkiye Müfettişi araştırma neticesinde 2021 ve 2022 geriye dönük 5 zabıta müdürünün ve 2022 yılında Beykoz belediyesinde bir başkan yardımcısında görevini kötüye kullandığından ve görevlerini kötüye kullandıklarından dolayı soruşturma izni verilmesini ve barınak içerisindeki 355 ada 18 parsel barınak içerisindeki diğer parselleri de işgal ettiklerinden teknenin tahliyesine bu işletmeninde sahilleri işgal ettiğinden sahillerin tahliyesine bu işletmenin balıkçı barınak içerisinde 355 ada 18 parsel cadde karşısında Gümüşsuyu Mah. kelle İbrahim Cad. 301 ada 25 parsel Ali AK isimli kişiden kiralamış oldukları konteynıra 2019 ve 2020 yılları arasında bu işletme sahipleri iki ortak olduklarından siyasi güçlerinin kuvvetli olduğundan işletme sahiplerinden ortaklarından o dönem AKP Beykoz belediye AKP’li meclis üyesi Furkan Çeliker jet hızıyla eksik evraklarla uydurma bir ruhsat aldığını muvafakat name olmadan ruhsat aldığını bu ruhsatla hem 301 ada 25 parselde kapı numarası 17/2 A hayvanı bağlasan hayvanın duramayacağı barakayı aldıkları bu ruhsatla hem bu ada parselde hem de 355 ada 18 parsel balıkçı barınak içerisindeki ızgarayı ve tekneyi ve sahilleri göstererek bir ruhsatla o dönemler iki kapı numarasında ticaret yaptıklarını mülkiye müfettişi raporlarında verilen ruhsatta şaibenin olduğu Beykoz belediyesinde eskiye dönük 5 zabıta müdürü ve bir belediye başkan yardımcısına soruşturma izni verdiği fakat o dönemin belediyesi AKP olduğundan Beykoz belediye başkanı Murat Aydın AKP genel başkanından çekindiğinden belediyede bir belediye başkan yardımcısının ve 5 tane belediye memurların haklarında soruşturma izni verildiği duyulursa basına yansırsa önümüzdeki yerel seçimine ve cumhurbaşkanlığı seçimlerine yansıyacağını bu nedenle dönemin belediye başkanı Murat Aydın dönemin kaymakamı Esengül Korkmaz Çiçekliye baskı uygulayarak dönemin kaymakamı mülkiye müfettişi raporunu elinin tersiyle itekleyerek mülkiye müfettişi raporunu dikkate almayarak soruşturma izni vermez ve bu belediye memurlarında bir nevi ödül olur. Beykoz kaymakamı soruşturma izni vermediğinden buradaki barınak içerisindeki ticaret halen devam etmektedir.

 

 

 

ŞİMDİ YETKİLİ MERCİLERE SORUYORUZ BURADA HANGİ RESMİ KURUM GÖREVİNİ KÖTÜYE KULLANIYOR

 

Su ürünleri balıkçı barınağı içerisinde ticaret yapılması yasak sadece barınak içerisinde ufak bir kafeterya olur bu kafeterya barınak başkanlığı tarafından çalıştırır. Buradaki kafeteryaya sadece balıkçı barınağına üye olanlar ve aileleri gelir halka açık olan bir yer olamaz barınağın iç çevresinde yani parsellerde en ufak ticaret yapılmaz barınak önünde de en ufak ticaret yapılmaz yapan kişilere de ilçeyse ilçe belediyesi il ise il belediyesi yetki alanındadır buradaki ticaret yapılmasını yetkili belediye kaldırır barınak içerisine ya da barınak önüne il ya da ilçe belediyesi tarafından işyeri ruhsatı verilemez. Peki 355 ada 52 pafta 18 parsel balıkçı barınak içerisinde 19m2 18 ve 19 parsel arasında Osman Memur isimli kişinin 19m2 tapulu bir yer olduğu bu tapulu yerde Beykoz balık ekmek isimli işletme burada vergi levhası olmadan çalışma ruhsatı olmadan balıkçı barınağın içerisinde aynı ada 355 adada 18 ve 19 parsel arasında bu Beykoz balık ekmek işletmesi nasıl burada ticaret yapıyor bu işletme sahibi burada kiracımı ya da tapu sahibimi oda belli değil ya da balık ekmek tekneleri gibi yıllardır 355 adayı işgal ettikleri barınak içerisini işgal ettikleri acaba 18 parseli de işgal mi ettiler oda belli değil kiracı iseler kimin tarafından kiralanmış kaç yıllığına kiralamışlar kiracı kim kira bedeli ne kadar.

Peki İstanbul ilinde sahil kenarlarında binlerce yalı ve evler bulunmaktadır bu bina sahipleri yalıların ya da evlerin arka cephesine Beykoz balık ekmek gibi buraya bir ızgara koyarak çalışma ruhsatı almadan burada ticaret yapabilirler mi şayet yapamazlar deniliyorsa peki bu işletme burada nasıl ticaret yapıyor. Neymiş efendim burası tapulu yermiş bizi buradan kimse kaldırmaz istediğimiz şekilde ticaret yaparız şimdi resmi kurumlara soruyoruz il tarım müdürlüğüne. Su ürünleri şube müdürlüğüne Boğaziçi imar müdürlüğüne, Beykoz belediyesine, Beykoz belediyesi ruhsat müdürlüğüne, Zabıta müdürlüğüne, İBB zabıta müdürlüğüne, balıkçı barınakları içerisinde ticaretin yasak olduğu haberimizin görsel resimlerinde göründüğü şekilde bu işletme 355 ada 17ve 19 parsel arasında 18 parselde bir kısmı barınak içerisinde ve 355 ada içerisinde ticaret yapıyor barınak yolunu kapatıyor ruhsatı yok vergi levhası yok hijyen den uzak barınak içiresini bu işletme sayesinde kemirgen hayvanlardan geçilmiyor bacasında filtre yok peki bu işletme hangi kurumlar göz yumuyor hangi kurumlar görevlerini kötüye kullanıyor neden Mülkiye Müfettişi raporu yerinde uygulanmadı bu raporlarda Beykoz kaymakamlığının arşiv bölümünde vardır haber ajansımızın da arşivinde vardır.

 

 

Yetkililere soruyoruz neden burası kamulaştırılmıyor neden buradaki 18 parseldeki tapu barınağa satılmıyor neden bu işletmeye buradaki ruhsatsız vergi levhasız ticaretine son verilmiyor.

Bizler izci haber ajansı olarak ne yazdıysak onu uygularız hangi haber konusu olursa olsun bizler izci haber ajansı olarak bu haber dosyasının sonuna kadar takibindeyiz. Haberimizin içeriliğindeki konularla ilgili olarak İstanbul cumhuriyet başsavcılığına suç duyurusunda bulunacağımız 355 ada 18 ve 19 parselin barınak içerisinde kaldığı 18 parselinde barınak içerisinde kaldığından barınak içerisinde ve çevresinde ticaretin yasak olduğunu ruhsat verilemeyeceğini ruhsatsız ticaret yapılamayacağından dolayı detaylı açıklamalarla somut delil ve belgelerimizle çok yakında İstanbul cumhuriyet başsavcılığına bu bölgeye bakan hangi resmi kurumlar var ise suç duyurusunda bulunacağımız hatırlatırız bizde kesinlikle blöf yok haberimizde ne yazdıysak onu uygularız kimseden korkumuz ve çekintimiz yok.

Bakın bu ızgaranın olduğu yerde ruhsatsız yıllardır bu ızgara ruhsatsız şekilde calışıyor neymiş efendim burası tapulu yermiş tapulu yerde ruhsatsız ticaret yapılırmış peki sahil boyu binlerce tabulu evler var bu evlerde evlerin önüne yada arka cephesine işletme yerleri yapsın ve ruhsat almasınlar ya ne kadar komik bunların hepsi bahane bahane olan tek birşey var tüm resmi kurumları bağladık desenizya 

 

Beykoz balık ekmeğin  sahilleri işgal ettiği ve sahilleri tahliye ettikleri ve terk etikleri görüntü.

Nesih Çeliker 20 personeli olduğunu söylüyor acaba 20 personele sigorta yapılmışmı atın yalanı ve ızgaranın olduğu yerinde ruhsatının olduğunu söylüyor atın yalanı . 

 

 

Barınağı yıllardır işgal eden barınaga yıllardır kan kusturan beykoz balık ekmek teknesinin barınağı tahliyesi ve terk edişi. 

 

Beykoz balık ekmek yıllardır beykoz sahillerini işgal etti yıllardır halkın sahilleri kullanmasına engel oldu. Beykoz balık ekmeğin sahilleri  işgalin kaldırılması anı ve terk etme anı.

 

 

 




Kaynak: izcihaberajansi.com




Etiketler :
Barınak üyesi / 29-07-2025 22:32:00

inşallah şikâyetçi olursun bir basın mensubu olarak ve inşallah buranın sonuna kadar takipçisi olursun ve olacağınızda biliyorum sahiller senin sayende kalktı buradaki tekne senin sayende kalktı bu8rdaki kacak otopark senin sayende kalktı inşallah buradaki ızgarada kalkar barınak tam bir nefes alır inan barınak üyeleri bu ızgaranın kalkmasını çok istiyor buradaki tekne gitti inan barınak güzel bir nefes aldı birde bu ızgar5a giderse tam barınak barınak olacak inşallah savcı bey duyarlı savcı olur soruşturma başlatılması için ilgili makamlardan izin ister inşallah bunlar buradan gider

Yakıköylü / 29-07-2025 13:11:00

Bunlar varya birde özlem aile çay bahçesi bu haber ajansına çok kötülük yaptılar çok iftira attılar neymiş ik isletmenin ruhsatı varmış bu haber ajansı bunlardan para istemiş ama hepsi yalan çıktı güngör sosyal medyada canlı yayında herşeyi anlattı çocuğuda yaktılar çok kişi bu haber ajansına yorum yaptılar çirkin çirkin yorumlar yaptılar bizde yaptık ama sonradan herşey iftiraymış neyse kardeşim bu ızgara kaldırılsın burdan yeter artık izci seni yakından takip ediyoruz bu özlem aile çay bahçesi ve bu balık ekmek bir arkadaşımda yaktı onların gazına geldi izci ye hakaret küfürler etti izci de mahkemeye verdi o arkadaşım şimdi çok pişman çok

Barış cubuklu / 29-07-2025 12:53:00

Bakınız evet haber doğru bu adamlar burda nasıl ticaret yapıyor buna hangi yetkili makamlar göz yumuyor neymiş tapuluymuş ya ne zaka var bunlarda akıl fışkırıyor akıl gecin bunu abiciyim yıkılsın burası kaldırılsın bunlar kim ya furkan partisini kendi menfatine kullandı babası derneği kullandı ortağı murat denen kişi CHP kullandı hey yavrum hey izci eminimki sen buraları kaldırtacaksın sen kamu adına haber yapıyorsun kamu adına şikayette bulunuyorsun vatandaşlık hakkını kullanıyorsun buda senin doğal hakkın sonuna kadar yürü seni döverken senin GBT Yaydıklarında birşey yok onlara dokununca var dimi sen her konuda haklısın ama murat çelikerlerin aklına gittiği taktirde başı hep ağıracak acık net gercekten bu ızgara kaldırılsın burdan

misafir / 29-07-2025 10:10:00

İZCİ haberi okudum sana hak veriyorum ve savcılığa ver doğal hakkın bu haberde kamera kayıtlarını izledim bu adananın çocukları diyor ki 20 sigortalı işçi çalışıyor ya ne kadar yalancı insanlar geriye dönük bir araştırma yapsın SSK bakalım 20 sigortalı elemanları olmuşmuş İZCİ Bunu araştır geriye dönük kendi ağızlarıyla söylüyorlar 20 sigortalı işçi çalışıyor diye inan yalan birde diyor ki ızgaranın olduğu bölge ve çevresi çalışma ruhsatı var buda yalan Akif KILIÇ Bu eksik evraklarla alınan bu ruhsat için hala BONCUK BONCUK TER DÖKÜYOR ne ruhsatı otopark evet Murat aydın kaldırımları söktü ve meclis üyesine otopark yaptı peki bu kadar haklıydılarsa niye barınaktaki tekne kaldırıldı sahiller boşatıldı otopark kaldırıldı ya izci bunların hayatı yalan ama şuna ben inanıyorum sadece ben değil Beykoz halkıda inanıyor sen bir şeye el attın mı o iş bitti demek

poyraz köylü / 29-07-2025 08:54:00

Bakın kardeşim bunlar ne anlarlar balıkçılıkla çoluk çocuk balıkcılık yapıyor sadeçe sosyal medyalarda reklam başka birşey değil habere katılıyorum ve yorum yapan kardeşlerime katılıyorum kaldırın burayı niye poyraz köyünde barınakta bu yok niye Üsküdar barınağında yok ve diğer barınaklarda yok ya geçin bunları tapuluymuş ne tapusu ya araştırın inan bu yere bile bunlar çökmüştür işgal etmiştir ben öyle duydum ve o duvarın dibi nasıl kazındı buraya bu kaçak yer yapıldı yazık yazık bu ülkemin memurlaru ne hale gelmiş burası inan kaldırılsın izci sen dediğini yaparsın herkes öyle söyliyor seni ve ekibini kutluyorum sahileri kaldırtın barınaktaki tekneyi oto parkı helal olsun sana beykozda hiç bir gazetecinin yapamadığını sen yaptın ama bana sorarsan beykozda basın yok acık net bazılarıda arkadaşım ama senin gibi olamazlar kesinlikle gölgelerinden korkuyorlar burdaki bu çirkin görüntü kalksın.

Yoookkkk / 28-07-2025 23:02:00

Haberi okudum videoları izledim sadece gülüyorum olurda bu kadar olur ya gerçekten 20 eleman çalışıyor kaç senedir burada işletme sahibiyiz diyorlar haber ajansını kötülüyolar ya siz bu haber ajansın sahibine yapmadığınız kalmamış birde kötülüyorsunuz yapmayın eşitlikse herkese eşit olun resmi kurumlar burasını bir anönce kaldırın duyun vatandaşın sesini yeter artık.birde sosyalmedya hesaplarında işletmelerini öyle bir yüceltirlerki sanki istanbulda tekler ya düne kadar adnan çeliker beykoz çayırında süte mısır satardı ve çocukları dünki çocuk bir ortakları murat tabak balığın kuyrugunu tanımaz sanki yılardır bu işi yapıyormuşlar gibi reklam yapıyorlar bunu ancak bilmiyenlere yuturursunuz size ancak gülüyoruz.kaldırılsın bu ızgara burdan ve bu barınakta gün yüzü görsün farelerden gecilmiyor burda.

Ercan terzi / 28-07-2025 22:57:00

Vala çok doğru haber çok doğru söylüyor bizler yapsak hemen tezgahı kldırırlar vatandaş yol kenarında evine para götürmek için bir parça birşey satmaya kalksa zabıta hemn alıyor buranın ruhsatı yokmuş niye ibb beykoz belediyesi zabıtaları bunları görmüyomu duymuyormu normal vatandaşın ensesine bıiniyolar tabi vatandaşın arkasında güçlü kimse olmadığı için parası olmadığı vurun abalıya ohhhh ne ala 

Misafir / 28-07-2025 22:50:00

Beykoz balık ekmek işletmesi rahmetli halit abi varken güzeldi çok samimi içten biriydi halit abiden sonra orası bozuldu ama böyle bu kadar işgalci olduklarını izci haber ajansı sayesinde ögrendik ajansın sahibinede neler yapmışlar darp bile etmişler bizde orda oturuyoz evimin çatısını yapmaya izin vermedi belediye ama burası büyüdükçe büyüdü belediyenin zabıtaları hiç görmüyo burayı neden kimse görmüyo niye beykozlu olarak merak ediyoruz

incir köylü / 28-07-2025 21:14:00

Bu haberi izci haber ajansının facebok sayfasında gördüm ve okudum ve habere tamam ile katılıyorum biz sokakta bir çorap satamazken bu adamlar ruhsatı olmadan burda bu işi nasıl yapıyorlar işte memleketimin son hali ve aciz kaldığı halmi desem yada resmi kurumların nasıl görevlerini kötüye kullandığınımı desem fakat bu resmi kurumlar burayı görmemezlikten geliyorsa nede amac ne buda soru işareti burası türkiye herşey olur burası kalksın

Onçeşmeler / 28-07-2025 21:10:00

Beykoz sakini olarak yıllardır burası küçük bir yerdi tekne içinde yapıyorlardı barınağı işgal ediyorlarmış meğer beykoz halkı olarak bunu bilmiyorduk ama getçekten kalksın sahiller boşaldı güzel oldu o ızgarada klksa sahil kenarında çirkin görüntü gider hemde kokusu olmaz

yagmur / 28-07-2025 21:10:00

Bende bir beykoz vatandaşı olarak diyorumki evet kaldırılsın bu ne rezilik hemde çalışma ruhsatı yok esasına bu beykoz halkına hakaret ne demek istiyorlar biliyormusunuz bize kimse do0kunamaz ne demek ya burası tapulu yer yazıklar olsun birde diyorki 20 30 eleman çalışıyor peki o kadar kişi çalışıyorsa sikorta girişleri varmı mnali polis buraya el atsın geriye dönük ssk incelemesi yapsın 30 eleman sikortasız çalıştırmak ne demek biliyormusunuz acaba şimdi çalışan elemanların sikortası varmı ben şahsım adına diyorumki kaldırılsın ve kalkmakta zorunda nerde bu devlet yoksa AKP Bu işletme sahiplerine gözmü yumuyor

Duygu ay / 28-07-2025 19:58:00

İzci haber ne beykoz belediyesi ne buraya bakan resmi kurumlar bu işletmye gelince birşey yapamıyolar beykoz meydanda onçesmeler olduğu yerin orda bir kaç beykozlu köy sakinleri bahçemizde olan meyve sebze kıvırcık gibi ürünleri satıp evimize para görürmeye çalışıyoz ama zabıta hemen geliyo olan garibana oluyor çünkü bizim arkamızda kimse yok beykoz belediyesi iyice bozulmaya başladı vatandaşın dertlerinie çare olamıyolar evet bu işletmede kalksın buradan nasıl bize izin vermiyorlarsa onlarıda kaldırsınlar helal sana izci sahileri kaldırtın oto parkı kaldırtın barınaktaki motoru kaldırtın buırfayıda kaldırt dogru yoldasın sen kamu adına haber yapıyorsun ama işlerine gelmiyen bazı kişiler var 

Ankaralı Firdes / 28-07-2025 19:31:00

Bu işletme burdan kaldırılsın yeter bu kadar ruhsatsız kacak çalışma kardeşim sizin hangi işiniz saglam bunu beykoz halkı söyliyor AKP Meclis üyesi oldu sahilleri işgal etti ruhsatsız çalışıyor say say bitmez birde ortağı kumarhanesi olan kişi kabadayılıkla iş bitrirmeye calışıyorlar kaldırılsın burası buradaki bı çirkin görüntü kalksın burda haksız ruhsatsız ticaret yapmayı son verilsin devletimizin gücü yetmiyormu bu kişilere bu ne ya yapıştı kaldılar buraya

Mahsun / 28-07-2025 19:19:00

Kaldırılsın bu ne bu adamlara kim yüz veriyor yada kim bu adamların arkasında duran bunlar TC Devletinden büyükmü bu adamların ızgarası kaldırılmıyor ve karşı caddeyede kacak yer yapmışlar devletim ülkem ne hale gelmiş AKP Bir meclis üyesi partisini kullanarak bu seviyeye gelmiş yazıklar olsun bunlarada elerini kollarını kanunsuz hukuksuz çalışmalarına göz yumanlara ve bu kacak yapı izni verenlere yazıklar olsun kaldırın bu ızgarayıda barınak biraz nefes alsın

Misafir / 28-07-2025 19:07:00

izci erkan önce senden özür diliyorum hakkını helal et bir zamanlar özlem çay bahcesiyle bu beykoz balık ekmek senin özel verilerini sosyal medyada yayınladıklarında bende bu bu şahısların arkadaşıydım ve o tarihlerde bende yayınlanan GBT çıktyısını beyeni yaptım ve altına yorum yaptım hakkını helal et ama sonradan öyrendimki sen yerden göke kadar haklıymışsın bunlar sana şantaj yaptıklarını seni dövdüklerini daha sonra duydum her şeyi sonradan öyrendim inan şimdi bu kişilerden nefret ediyorum kaldırılsın bu ızgara burdan bu kşişiler ticaret ugruna her şeyi yaparlar ve sana yaptılar ama sen yılmadın ve sonunda buraları kaldırtın inanıyorumki bu ızgarayıda kaldıracaksın emini sen doğru haber yapıyorsun bunu tüm beykoz halkı biliyor ve söyliyor tekrar senden özür diliyorum ölümlü dünya

Bekir Çubuklu / 28-07-2025 18:54:00

bewn izci haber ajansın yakın takipcisiyim evet bu yapılan habere katılıyorum bu arkadaşların ne özeliği var burda hijensiz şekilde satış yapıyorlar.evet bu ızgara burdan kaldırılsın ne demek ya tapulu yermiş kimse kaldıramazmış vallahi bunların arkasında kim varki bu ızgara burdan kaldırılamıyor yazık çok yazık kaldırılsın barınak barınak gibi kalsın barınak içinde ticaret olmaz

Gül / 28-07-2025 18:53:00

Yapılan haber ve yorumlar çok doğru yeter biz beykoz halkı olarak çevre sakinleri olarak kokudan gecilmiyor buranın bir an önce kalkmasını istiyoruz beykoz belediyesi zabıta artık hngi kurum duyucaksa sesimizi duysun vatandaşı bu kadar göz ardı etmesinler seçim zamanı vatandaşı hatırlıyolar ama vatandaşın isteklerleri varmı yerine getirelim demiyolar beykozdaki diğer basınların bu balık ekmğin haberini yaptıklarını hiç görmedik okumadık onlarda böyle kamunun yerlerini vatandaşın hakkını savunup korusalar beykozda çok şeyler değişir

Beykozlu / 28-07-2025 18:48:00

Bravo izci haber gerçekten haberinizin peşindesiniz bu kurumlar neden niçin bu işlermeyi koruyor beykoz belediyesi beykoz vatandaşına bir açıklama yapsın neden niçin göz yumuluyor yol kenarında veya beykoz meydanda bir gariban köylü kndi bahçesinde yetiştirdiği ürünleri satmaya çalışırken zabıta hemen tepelerine biniyor neden bu işletmeye bu kadar taviz veriliyor göz ardı ediliyor neden bu izci haberin yaptığı haberler dikjate alınmıyo çünki işlerine gelmiyo

Akbabalı / 28-07-2025 18:34:00

izci haber gazetesi seni cani gönülden kutluyorum çok başarılı habercilik yapıyorsun inan kimseden korkmadan cekinmeden habercilik yapıyorsun beykoz balık ekmeğe gelince vdyo kayıtlarını izledim bu adnanın oğlu diyorki 20 ssk işci çalışıyor bak onlar 20 ssk calışanı oldumu onlar biter kardeşim orda işciye sikorta yapılmıyor yalan sötliyorlar ve gecen gün arkadaşlarımla orda yemek yedik keşke yemeseydik çok pahalı ve üçret ödedik bize fiş bile vermediler bunların sosyal medya hesaplarından yazıyoruz yazdığımız yorumları bile yayınlamıyorlar ve anında siliyorlar lkardeşim burası sikortasız işci çalıştırıyor yalan söyliyorlar nerde çoluk çocuk varsa orda çalışıyorlar boğaz tokluguna o ızgaranın olduğu bölge kaldırılsın gercekten kaldırılsın bu ne göz kirliliği

Barınak Üyesi / 28-07-2025 18:15:00

İZCİ YOLUN BAHTIN ACIK OLSUN SENİN SAYENDE BARINAK BİRAZ HAVA ALDI BU TEKNE BURDAN GİTTİ KİMSENİN YAPAMADIĞINI SEN YAPTIN BAŞARDIN BARINAK BAŞKANIMIZ ANCAK ÜÇ MAYMUNU OYNADI İNŞALLAH BU IZGARADA BURDAN GİDER BİZ KALDIRIMA BİR BALIK KOVASI KOYUP BALIK SATSAK ANINDA BELEDİYE GELİR AMA BU KİŞİLER BURANIN KANINI EMDİ YILARCA VE EMEYEDE DEVAM EDİYOR FAKAT KİMSE KORKUDAN SESİNİ ÇIKARMIYOR BU IZGARANIN KALDIRMASANADA YİNE SEN BAŞARACAKSIN İNAN BEYKOZ HALKI ARKANDA VE HEP SENİ TAKTİR EDİYORLAR SAKIN PES ETME BAŞARACAKSIN

Aynur hisarlı / 28-07-2025 18:05:00

Yorum yapan arkadaşlara katılıyorum bu kişilerin ne özeliğivar kardeşim ben anadolu kavagında 15 yıl kaldım bu balıkcıyı iyi bilirim iyki sahiller kaldırıldı insanlar biraz nefes aldı ve barınakta ki o tekne çok büyük göz kirliliği yapıyordu haberin içindeki kamera kayıtlarını izledim ya kardeşim neymiş iç işleri bakanlığını arayın etiket yapın ya kardeşi siz kşmsiniz sıfatınız ne izci haber sizi yakından takip ediyorum ve inan bu ızgaranında burdan kaldırılsın ve burası kamulaştırılsın bu ne ya çirkin görüntü sosyal medyada durmadan reklam yaparlar bana sorarsan oranın hiç bir özeliği yok kardeşim ben şahsım olarak konuşuyorum hayata gidip orda yemek yemem bu kadar kul hakkına gireceksin bende bir kul olarak geleceğim orda yemek yiyeceğim gecin siz bunu

TC Vatandaşı / 28-07-2025 16:42:00

Erkan Abi harikasın çıktığın nasıl belli oluyor bu kişilere meydanı boş bırakma sen içerideyken bunlar burada istedikleri gibi kacak yapıları yaptılar bu heyelan bölgesine abi sonuna kadar mücadeleni yap mücadelen dede haklısın bu ızgara kaldırılsın buradan yolun karşısındaki yer inan bana milyar verseler orada yemek yemem

Oflu / 28-07-2025 16:41:00

Dogru söze ne denir helal olsun izci gerçekten habernde yazdıgın gibi habern peşindesin keşke senin gibi ha burdaki belediye ve zabıta da çalışşa yada ibb artık buraya kim bakeyur kimler gözeteyursa onlarda çaluşsa niyedur bilnmz bunlara göz yumayirler

misafir / 28-07-2025 16:39:00

Erkan Kardeş öncelikle seni tebrik ederim2020 yılından bu yana büyük mücadele verdin ve sahilleri kaldırtın tekneyi kaldırtın otoparkı kaldırtın helal olsun kimsenin yapamadığını yaptın inşallah bu ızgarada kalkar buradan ev o duvarın dibini kazdılar oraya masa attılar senin haberinden sonra ben inan oraya girdim balık yedim inan haberlerin doğru insan hayatıyla nasıl oynuyorlar tekrar erkan kardeş seni ve ekibini kutluyorum bu ızgaranın kalkmasından yanayım yeter artık ruhsatsız calışmalarına so verilsin

Yalıköy Sakini / 28-07-2025 16:34:00

Bu ızgaranın olduğu bölgede kaldırılsın kardeşim bu insanlar kim ne özeliği var biz yol kenarında bir el arabası koysak anında zabıta gelir kaldırır bu adamların ne özeliği var neymiş tapulu yermiş ama suç bunlarda değil izci suç resmi kurumlarda kardeşim zaten barınak kokudan geçilmiyor tüm pislikleri barınakta

Yangaz / 28-07-2025 16:30:00

Oyyyy nasıl doğru tesbit edilmiş bu beykozda sadece izci haber  ajnsımı var diğr basnlatda böyle baskı yapsa burası kalkar ama yok neden kimse çevredeki vatandaşı yada sahilde oturmak için geln catandaşı düşünmüyor balık kokusundan oturulmuyo ya niye buraya kimse dur diyemeyur yeter da gitsn bu ızgara bu koku

Karadeniz / 28-07-2025 16:25:00

Bravo izci haber sizi takip ediyorum çok doğru yerinde haberler yapıyorsunuz biz beykoz sahiline yakın yerde oturuyoruz gerçekten balık kokusundan ne balkonda ne bahçede oturamıyoruz balık kokusundan midemiz bulanıyor artık gerçekten neden buraya bakan kurumlar işlem yapmıyo beykoz blefiyesine şikayet edilse bile vatandaşı duymuyolar buraya kim bakıyorsa gerçekten kaldırsınlar artık ya bizde bıktık



İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER BEYKOZ HABERLERİ Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
HAVA DURUMU
resmi ilanlar

www.izcihaberajansi.com


NAMAZ VAKİTLERİ
GÜNLÜK BURÇ
nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI