|
Tweet |
Beykoz belediyesinin COVID-19 bakımından halk pazarlarını denetlemediklerini duyarsız kaldıklarını sık sık haberlerini yapmışızdır 03/1072020 tarihinde Beykoz orta çeşmede halk pazarı her cumartesi günleri kurulmaktadır bu halk pazarının da sık sık haberini yapmışızdır haberlerimizin takibi için bugün saat sabah 10:dan saat 15:00 kadar halk pazarını dolaştığımızda bu sefer Beykoz belediyesi zabıtası işi sık tutmaya başladıklarını gözlemledik zabıtanın sık sık halk pazarı içinde dolaştıklarını Pazar esnafının %90 nın maskeli olaraktan çalıştıklarını Beykoz zabıtasının bu sefer Pazar yerinde bulunan zabıta noktasında bir yada iki zabıtanın olduğunu diğer zabıtaların nöbetleşe Pazar içini dolaştıklarını maske takmayan vatandaşları ve Pazar esnafını uyardıklarını izcihaberajansi.com olarak pazarcılarla yapmış olduğumuz röportajda zabıtaların Pazar yerlerini dolaşmadıklarını denetim yapmadıklarını basına çıktıkları çok büyük tepki topladıklarından bu sefer işi sıkı tuttuklarını bazı pazarcılara ceza kestiklerinin haberini aldık Beykoz belediyesi bu uygulamada çok geç kaldığını illa basına mı çıkması gerekirdi biz pazarcılar bu kadar gevsek olduysak bunun tek sebebi Beykoz belediyesidir zabıtalar bile maske takmıyordu bir atasözü vardır üzüm üzüme baka baka kararır misali bu sefer Beykoz zabıtası işi sıkı tutuyor bizler Pazar esnafı olarak şikayetçi değiliz yapılan uygulama yerinde ve geç kalınmış uygulamadır izcihaberajansi.com olarak yapmış olduğumuz röportajdan sonra gözlemlerimizi takip ettiğimizde gerçekten bu sefer Beykoz zabıtası isi sıkı tuttuğunu on numara beş yıldız bizler izcihaberajansi.com olarak isteriz ki Pazar çevresinde bulunan lunapark huzur çay bahçesi ve Pazar yerinde bulunan köftecilerinde sıkı denetim yapılmasını www.izcihaberajansi.com olarak bizler hiçbir siyasi parti ve hiçbir siyasi parti belediyeciliği ayrımcılığı ve muhalefet değiliz yapılan hizmeti de yayınlarız yapılmayan hizmeti de yayınlarız.
izcihaberajansi.com

abi bunlar hep pazarın girişlerinde yatıyorlar hiç bir iş yaptıkları yok havadan aylık alıyorlar inan fazla sürmez bozulurlar bu kısa bir disiplin

Beykoz belediyesi zabıtası bu konuda gercekten beş para etmez hepsi akşama kadar yatıyorlar beykoz halkı neyin ne olduğunu iyi biliyor merak etmeyin

Belediyenin zabıtanın çok haberini yapınca mecbur kaldılar ama fazla sürmez bunlar beykoz zabıtası havadn yatarak para kazanmayı iyi bilirler