Bugun...



Eskişehir’de seyir halindeki belediye otobüsü yanarak kullanılamaz hale geldi

Eskişehir’de seyir halindeyken motor kısmından alev alan belediye otobüsü, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerinin hızlı müdahalesi ile söndürülürken, yanan araç kullanılamaz hale geldi.

facebook-paylas
Tarih: 25-06-2026 14:30

Eskişehir’de seyir halindeki belediye otobüsü yanarak kullanılamaz hale geldi

İZCİ MEDYA  https://www.facebook.com/

 

VİDEOYU İZLEMEK İÇİN LİNKE TIKLAYIN 

https://cdn.iha.com.tr/Contents/26-06/24/-6f91777c-1fe2-453c-99fd-a2634bd8fb2d.mp4

 

Olay, İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü seyir halindeyken, aracın arka tarafında bulunan motor bölümünde bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Durumu ve yükselen dumanları fark eden sürücü, aracı hemen yolun sağına park ederek yetkililere haber verdi. İhbar üzerine bölgeye kısa sürede Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma ekipleri muhtemel bir tehlikeye karşı kara yolunda güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekiplerinin ekipleri alevlere müdahale etti. Ekiplerin çabası sonucu yangın söndürüldü ancak otobüs tamamen kullanılamaz duruma geldi. Jandarma ekiplerinin önlem aldığı kara yolunda ulaşım, yangının söndürülmesi ve çalışmaların tamamlanmasının ardından yeniden trafiğe açıldı.

Eskişehir’de seyir halindeki belediye otobüsü yanarak kullanılamaz hale geldi

Yüksel Gazi Yumlu - Bahadır Turgut

 



Kaynak: İHA




Etiketler :

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
HAVA DURUMU
resmi ilanlar

www.izcihaberajansi.com


NAMAZ VAKİTLERİ
GÜNLÜK BURÇ
nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI