|
Tweet |
Haber ajansımıza gelen yoğun ihbarlarda ve vatandaşın çekmiş olduğu kamera kayıtlarında adliye içerisine girerken HES kontrolü ve ateş ölçümü yapılmakta fakat adliye içerisindeki yığılmalara ve sosyal mesafeye uyulmadığı adliye dışında ve içerisinde yoğun yığılmaların olduğu duruşmaların geç başladığı COVID- 19 dan dolayı saat 10:00 da adliyenin açıldığını fakat bunu henüz vatandaş bilmediğinden dolayı erken gelen vatandaşlar, adliye dışında beklemek zorunda kaldıkları havaların soğumasıyla dışarıda kalan vatandaş ,adliye önündeki kafeye yüklenme yapınca burada da sosyal mesafenin olmadığı birde adliye ve hükümet konağında çalışanlarında bu kafeye geldiğinde tamam ile burada sosyal mesafenin olmadığı bu nedenle duruşmaya gelen yada adliyede işi olan adliye içerisine girdiklerinde tamam ile adliye içerisinde sosyal mesafenin olmadığı acil olarak buraya çözüm bulunmasını Beykoz halkı istemektedir.
İzcihaberajansi.com