|
Tweet |
ARDAFED başkan yardımcısı ve baksan adayı olan İbrahim Beşli Ardahanlılar dernek başkanı İnan Aktürk kai başkanı.Esen gül yılmaz Beykoz Paşabahçe hastanenizin COVID-19 ile ilgili doktorlarımızın çabasını görmezden gelmedi hastanemizdeki bütün doktorlarımıza gül vererek. Ardahanlılar olarak teşekkür etiler İbrahim beşli haber ajansımıza yapmış olduğu röportajında mesajlarında şunları demektedir. Beykoz'a verilen her emek biz Beykoz'daki Ardahanlılar olarak unutmayacağız İyi olanı takdir kötü ve yanlışı Beykozlular unutmayacak bundan sonra.
İzcihaberajansi.com