|
Tweet |
ÖNCEKİ YAYINLADIĞIMIZ HABER







burası Türkiye her şey olur vatandaşa gelince hortlaklarına sarılırlar bu nasıl sey ya hikaye gibi çok komik

Köylerde halka kan kusturuyorsunuz bir ağaç kesilince anında mahkeme burada neler olmuş neler neler yaşanıyor siz ne yapıyorsunuz hani görev hani söyleyin siz kendinizi ne san ediyorsunuz halka işkence çektirmeyin bu garaj kaldırılsın buradan

Sizi tebrik ederim izci haber ajansı inan haberlerinizi okuyoruz burasının orman olduğunu ve İETT ye verildiğini biliyordum ama demdeki kime kiraya verilmiş kim kullanıyor vay be esasına basın dediğin böyle olmalı Beykoz'da sizin gibi bir gazete şart vallahi billahi Sart çok şeyleri sizin sayenizde okuyoruz helal olsun yolunuz acık olsun

Bakın ormancılar ancak garibana vurur burada çok büyük görevi kötüye kullanma var vatandaş bir metre yer yaptı mı anında işlem hadi neredesin orman şefliği söyleyin neredesiniz

hey kanlıca haberde dendiği gibi vatandaşa gelince feriştah oluyorsunuz hadi bu ne rezillik hani takibiniz gelin gelin siz vatandaşı kamçılayın

Vatandaşa gelince hemen mahkeme ama burada kiracıların kim olduğu belli değil burada büyük görevi kötüye kullanma var.

Bu haber ajansını takip edenlerdenim bu haberi arkadaşım yolladı simdi bana inan sok oldum böyle şey olur mu ya kanlıca orman sen ne is yapıyorsun vatandaşa gelince hemen mahkeme dimi bu İETT kaldır buradan görelim hadi

Bakın kanlıca orman şefliği orman muhafaza memurları gariban vatandaş bir yağmurluk yada bir ufak odun kesitimi hemen mahkemeye veriyor hadım kanlıca orman serfliği bu İETT yi kaldırta görelim versene mahkemeye

inan Beykoz'a nerde eğri çubuk varsa bu ajanstan öğreniyoruz Beykoz'da gazeteci yok mu bu ne ya

Bakin bu haber sitesinin yayınladığı haberleri okuyorum hep şaşırdım ama bu haberde şok oldum bu gerçekmi ya

Ben beykozda ne gibi tozlu haberler varsa burda okuyorum inan şaşırdım bu habere

Takip mi ya geçin bunu ne takibi masa basında dimi yazık vatandaş olsa çullanırlar

Gsizin bu haber takip etmenize hayran oluyorum tebrik ederim inan bu habere şok oldum vay be tam arap sacı orman sen ne is yapıyorsun söylermisin

izci haber ajansı helal olsun yine Beykoz'da ses yapan haber yaptınız sizi tebrik ederim orman neredesin hadi kaldırın burayı yada bu kira sözleşmesini iptal edin

Burada acık net görevi kötüye kullanıyor lar orman ve millieğitim vatandaş oldu mu boynunu koparıyorlar

Kanlıca orman şefliği nasıl takip ediyorsun burayı söyle oturduğun yerden mi

evet katılıyorum vatandaşa gelince yasal işlem ama İETT ye gelince yok kaldırın burayı

haber çok komik bu nasıl devlet ya sakamı bu bu nasıl orman şefliği vallahi gülüyorum