|
Tweet |

Başkan bizi muaf ettin ölen başkan varya simdi hesap veriyor sende burada hesap ver sen kimsin belediyenin parasını meclis üyene özel otopark ve asfalt atıyorsun bunun hesabını ver sen kimsin buraya ruhsat veriyorsun motoru olmayan kaydı olmayan limana kaydı olmayan bir yere nasıl ruhsat veriyorsun ve burda bina yok bina olmuyan yere nasıl ruhsat veriyorsun hesap ver

Bak başkan REYİSE bir mektup gidecek bu meclis üyene nasıl yana olduğunu tüyü bitmemiş yetimin hakkını buralara nasıl harcadın merak etme biz aptal değiliz artık bekle gör bu Beykoz balık ekmeği kaldırın

Ben bunlara hakkımı helal etmiyorum haberde dendiği gibi murat aydın hesap ver burası yeşil alan olacağı yerde neden otopark büyütülerek meclis üyene halkın parasını buralara döktün hesap ver sen kimsin cumhur başkanın buradaki dolapları biliyor mu sin AKP nin yüz karasısınız defol git ilçemizden buraları yıkın sahil kon pile yeşil alan olsun bu ne kamu malı üstünde para kazanılamaz

Aman yarabil bu korkunç para bu başkanda aynısı küçük örnek Beykoz balıkçının olduğu bölge adam her yeri sahiplenmiş bu ne ya murat aydın buna özel otopark özel asfalt Beykoz belediyesi kasasından ne kadar gitti bunun hesabını versin bu ciğeri beş para etmez insanlara tüyü bitmemiş yetimin hakkını yedirdi

Murat aydın sen meclis üyene buraya otopark yapmak için tüyü bitmemiş yetimin hakkını buraya harcadın neden harcadın bu adamın özeliği ne neden özel asfalt attın bunların hesabını ver yoksa bu balıkçıları 1 ekmeğe muhtaç etin ya bu insanlar sana yakında hesap soracak bekle gör sana güzel süperiz hazırlanıyor cumhurbaşkanına mektup gidecek sen istediğin kadar basını satın al bak satın alınamayan basın var

Bu ne ya bu gerçek mi Allahlım Beykoz batıyor acil yardım ama murat tamam ile gömecek Beykoz'u hiç görünmeyecek bu meclis üyesine neden özel muamele yapıyorsun neden buralara halkın parasını gömdün sen kimsin senin bu bölgeye müdahale etmeye yetkin var mı buraya kaç para harcadın meclis üyene hesap ver yoksa Beykoz halkı ayaklanacak hesap ver basına

Beykoz belediyesi battı ama esas bundan sonra adamlar göremiyormusunız halkın parasıyla meclis üyesine özel otopark yaptı asfalt aattı sanki kendi cebinden yapıt kamunun kaldırımını söktü başkan kendine gel buraları eski haline getir bak burada çok kötü olaylar olacak seni halk uyarıyor sen çok kişinin ekmeğiyle oynadın halk seni bir karış suda boğacak artık sabrımız kalmadı buraları yıkın sen kimin parasıyla buraaları yaptın sen kimsin meclis üyene halkın parasını yediriyorsun hesap ver yoksa REYİSE burda yasananlar mektupla gidecek s eni uyarıyoruz

murat başkan sende bu meclis üyene ne kadar para harcadın Beykoz'un kasasından meclis üyen paraya para demiyor kamu malı üstünde birde sen bu adama 1. sahte ruhsat 2. özel otopark 3. özel asfalt . 4 ana cadde üstünde kacak bina bunlar Allaha revamı yeterin artık bu ne hırsızlık bunun hesabını ver yoksa saraya mektup gidecek buna emin ol sen Beykoz halkını aptalmış sandın sen Beykoz'un diğer yerel basınını ele geçirdin hadi bunu gecirde göreyim bu kadar hırsızlık yeter buraları yıkın bu kaldırımı kapatın eski haline gelsin buralaar yıkılsın halkın yeri haalkta kalsın yeter artık beykoz halkının sesini duyurtan bir ajans var

Beykoz belediyesi yandaşlarına bu kadar borcu yaptı bu başkanda öyle meclis üyesinin burnunu kaldırdı meclis üyesine otopark özel asfalt yaptırdı bunların hepsi bizim cebimizden çıktı adamlar para kazanıyor ve birde sahte ruhsat var buralar yıkılsın sahil adam gibi halka acık olsun bu hırsızlar kim düne kadar açlıktan nefesleri kokuyordu simdi siyasetçileri parmaklarında oynatıyorlar yıkın buraları

Offf bu ne yarabil korkunç para adam yedi bitirmiş simdi hesap veriyor toprakta bu muratta aynısı olacak sen meclis üyeni kolla

yazıklar olsun Beykoz böyle batıyor vay be bu başkanda aynı halkın gözünün içine baka baka meclis üyesine otopark yaptı asvaltlar attı bu damlar km

ya rabim sen beni kul hakkından uzak tut ama AKP belediyeler alışkın bu başkanda öyle görmüyor musunuz meclis üyesine ne hizmetler yaptı acaba belediyeyi kaç para zarara soktu buralar yıkılsın bunların babalarının malı değil

vay anam vay rahmetli Beykoz'u soymuş soğana cevirmiş murat aydında aynısını yapacak merak etmeyim meclis üyesi onun sonunu getirdi

vallahi ben şaşırmadım bunların geninde var biri öldü yandaşlarını kolladı diriside burada buda balık ekmeği kolluyor korkunç paralar harcandı yıkılsın buralar

yarabbi sen bizi kul hakkından uzak et hani yücel başkan haça gitmişti hacıydı ne bu bu başkanda bundan berbat haberiniz olsun Beykoz halkının içine baka baka meclis üyesine otopark yaptı yeşil alan yapacağı yere yıkılsın buralar buraya ne kadar masraf yaptı araştırın

vay anam vay korkunç para izci haber Beykoz'da teksin inan Beykoz halkı senin haberlerinle Beykoz'da ki tüm pislikleri duyuyor birde meclis üyesine ne kadar masraf yapıldı onu araştırın burasıda yıkılsın bu adamlar kim

Bakın AKP belediyeleri hep yandaşlarını kollar bu murat aydında Beykoz halkının gözünün içine baka baka meclis üyesini kolluyor buraya çok para harcadı bununda hesabını sorun

aman Allahlım gerçekten çok para yazıklar olsun hesapta hacıydı ne oldu

haram zıkkım olsun AKP mi yandaşlarına çalışır aynı murat aydın gibi meclis üyesine

Bakınız ben belediyede çalışıyorum meclis üyesine bile belediyenin parasıyla harcamalar yapıldı bunlarda Allah korkusu yok murat aydın meclis üyesine harcadığı paranın hesabını versin burayı yıksın

OFFFFFFF ne bu okuyamadım bir anda beykoz belediyesi böyle batıyor tabi yazık aynı meclis üyesine nasıl belediyenin parası harcandıysa

UUUUUFFFFFFF bu ne ya paraya bak zarara bak aman ALLAHIM ama normal şimdiki başkan meclis üyesine çalışırsa bu normal buraya acaba murat aydın kaç para harcadı kaldırımları söküp yazık çok yazık

Yaaa gerçek olamaz inan korkunç para AKP bu parayla ne yapmış tabi yandaşlarına gitmiştir aynı murat aydının yaptığı gibi meclis üyesine özel otopark özel asfalt ye babam ye haram olsun

ALLAHIM BU NE KORKUNC PARA VE ÇOK KİSİ VARHARAM ZOLSUN BU MURATA BEYKOZU ZARARA SOKUYOR MECLİS ÜYESİNE YAAPILAN MASRAF NE

Bu ne tüyü bitmemis yetimin hakları simdi hesap versin murat aydın meclis üyene kaç para harcadın hesp ver..kaldırımları söktün buranın hesabını ver yoksa biz hesap almasını biliriz

Bakin murat aydın daha kötü çıkacak buna emin olun murat aydın çok kişiyi ekmeğinden ettin meclis üyeni ne kadar masraf yaptin açıkla IBB buraları yok

Vay vay vay bu Ne yaranım korkunç para 140 kisi kim açıklansın murat aydın meclis üyesine kaç para harcadı burasıda yıkılsın yeter artik

Bu ne ya korkunç para haram zikim olsun bunlar kim çıksın ortaya

Yaranım sen bizi AKP den koru murat meclis üyeni olan harcaman ne kadar sende hesap ver

Murat aydin sen de hesap ver meclis üyeni ne kadar masraf yaptin bu balık ekmek kalkacak yoksa burda çok olaylar olacak açık net

Aman Yaranım İBB belediyede bu kadar zarar yok bu Ne Ya haram olsun

Bu şakamı bu korkunç para yazıklar olsun murat çok kişinin ekmeğiyle oynadın sen kaç para balık ekmeye para yatırdın buralar yıkılsın ya

Bu adam hacıydı hocaydı ne oldu bu korkunç para bakıcıya kaç para harcandi

Oooooooohhhaaa. Bu ne ya korkunç para murat sen kaç para harcadın meclis üyeni sende hesap ver

Murat aydin sen meclis üyeni kaç para harcadın allahım korkunç para

Niye beykozun diğer başını bunu yayınlamıyor başına verilen havada paralar zararı ne kadar haram olsun meclis üyeni yaptığın masraf

Murat aydin meclis uyesine kac para harcadi bunuda araştırın bu balık ekmek kalksin

Buuuu ne yarabim korkunc para 2 gundur 36 kisi bugun 140 kişi ALLAHIM

Aman ALLAHIM bu nedir bu nasıl korkunç para kime sordunuz kimden izin aldınız dün yayınlanan haberde 38 ögrenciye para yardımı adı altında bugünde 140 oh be ne güzel bu beykozun önceki belediye başkanları ve şimdiki belediye baskanı kendi maaşlarındanmı veya kalan miraslarımı dagıtıyorlar utanmadan halkın parasını boşa yazık

Bu haber gerçekmi olmaz böyle birşey bu paralarda yetimlerin yaşlıların emekli parasından halkın ödediği vergilerle bu kurumlarda çalışanlar maaşlarını alıyor belediye başkanıda olsa vatandaşın vergileriyle maaş alıyorsunuz şu bir senedir millet ne kadar zor durumda pandemiden dolayı iş yok herşey pahalı millet bu parayı kolay kazanmıyor ve devlete vergi ödüyor bir ilçeyi yönetenlerde bedava dagıtıcak yok böyle bir dünya yazıklar olsun

Bu ne ya gercekmi beykoz ölmüş ağlayanı yok bu belediyeler neden denetlenmiyor halk vatandaş nasıl denetleniyorsa nasıl cezalar kesiliyorsa aynı kurallar belediye olsun başka kurumlar olsun vatandaşa yapılan cezalar kurallar geçsin bu ne ya yazık yazık

YARAABİM BU NE GERCEKMİ BU AMA İZCİ HABERDE SAAHTE HABER OLMAZ İNANIRIM