|
Tweet |
YAYINLADIĞIMIZ HABERLER
http://www.izcihaberajansi.com/beykoz-halk-pazarinda-beykoz-zabitasinin-bir-nargilesi-eksik/3655/
http://www.izcihaberajansi.com/beykoz-belediyesi-maske-takma-konusunda-sinifta-kaldi/4026/
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)



















Beykoz halk pazarında maske takma konusunda haber sitemizde haberlerimizi yayınlamıştık yayınlamış olduğumuz haberlerde Beykoz belediyesi sınıfta kaldı sadece halk pazarlarında değil Beykoz belediye bina içerisinde çalışan personellerin maske konusunda sınıfta kaldığını %70 nin maskesiz olarak çalıştığını haberlerini yayınlamıştık bu haberlerimizden sonra Beykoz belediyesi bina içerisinde ve halk pazarlarında denetimlerin yapılıp yapılmadığını belediyenin bina içerisinde çalışan personellerin maskesiz çalışıp çalışmadıklarını yapmış olduğumuz haberlerin takipçisi olarak 25/09/2020 izcihaberajansi.com muhabirlerimiz bina içerisinde gezdiklerinde çalışan personellerin maskesiz olduklarını Beykoz halkı belediye de işi olan vatandaşların maskeli olduklarını çalışanların maskesiz oldukları bazı odalarda sigara içildiğini muhabirlerimiz bunun tespitini yapmışlardır bugün ise 26/09/2020 Beykoz orta çeşme çayırında bulunan halk pazarını gittiğimizde hayal kırıklığına uğradık zabıta noktasında zabıtaların maskesiz olduklarını maskelerinin çene altında olduklarını sosyal mesafeye uymayarak GEYİK MUHABBETİ yaptıklarını gözlemledik daha sonra halk pazarının içine girdiğimizde %80 Pazar tezgahlarında Pazarcıların maskesiz olduklarını gözlemledik pazarcılarla konuştuğumuzda neden maske takmıyorsunuz burada belediye zabıtası denetim yapmıyor mu dediğimizde zabıta önce kendisine baksın akşama kadar Pazar girişinde geyik muhabbeti yaparlar biz zabıtayı Pazar içinde hiç görmedik görmüyoruz izcihaberajansi.com vatandaşlarla maske konusunu pazarcıların maske takmadığını pazarcıları uyarıyor musunuz maske konusunda halk biz pazarcıları uyarmıyoruz zabıtayı uyarıyoruz pazarın girişinde zabıtalar maskesiz sosyal mesafe yok Pazar içinde denetim yok maskeler çene altında bu zabıtaların aldıkları aylık helal değil bir Pazar girişinde 10 taneye yakın zabıta ama hiç biri işe yaramıyor suç zabıtada değil suç belediye başkanı Murat AYDIN da değil suç zabıta müdürlerinde zabıtayı denetleyen yok ki zabıtada pazarı denetlesin zabıtayı denetleyen olmuyor ki olsa zabıta maskesiz olarak burada durmaz başkan Murat AYDIN ın simasını sadece afişlerde görüyoruz halkın içine girip halkı denetlediği yok Beykoz belediyesi adeta bir çiftlik haline dönmüş Beykoz belediyesi bina içinden hariç hükümet konağı da aynı maskesiz çalışanların olduğu sosyal mesafe uyulmayarak çalıştıkları biz Beykoz halkı olarak Murat AYDIN ı sadece seçimlerde yüzünü gördük şimdi buradan başkana sesleniyoruz Beykoz halkı olarak bu maskesiz zabıtalarının hapis cezası var mı para cezası uygulanacak mı önce başkan kendi zabıtasına baksın biz Beykoz halkı olarak başkanın ekibini alıp denetime çıkmasını istiyoruz izcihaberajansi.com olarak orta çeşme halk pazarında vatandaşlara maske konusunda Beykoz belediyesinin denetimi yeterlimi sorularımıza Beykoz halkı başkan Murat AYDIN a kan kusuyor Beykoz a hiç böyle sorumsuz halkın içinde olmayan bir başkan Beykoz a gelmedi dediğim dedik çaldığım düdük diyor Beykoz halkı seçimlerin gelmesini dört gözle bekliyorlar Beykoz halkı başkan Murat AYDIN partisine zarar veriyor bunun farkında değil fakat seçimler geldiğinde partisi de kendiside Beykoz a ne gibi zararlar verdiğini seçimde sandık başında anlayacaklar demekte Beykoz halkı.
izcihaberajansi.com

Beykozun tüm pazarları böyle bakan cıksın denetim yapsın bu ne ya beykoz rezalet içinde perişan içinde yazık çok yazık