Edirne’de çalışan işçiler, geçim sıkıntısı nedeniyle bayram günü de iş başında olduklarını söyledi.
"Çalışmasak başka çaremiz yok"
İnşaat işçilerinden biri, 1 Mayıs’ta çalışmak zorunda olduklarını belirterek, "İşçiyiz, emekçiyiz. Başka söyleyecek bir şey yok. Çalışmasak başka çaremiz yok. Devamlı çalışmak lazım" dedi.

"Bizim bayramımız iş olduğu gün"
Bir başka işçi ise meydanlara gitme imkanlarının olmadığını ifade ederek, "Biz maaşlı ya da sendikalı çalışanlar gibi değiliz. Bizim bayramımız iş olduğu gün. Yeter ki iş olsun, ekmek olsun" sözleriyle yaşadıkları zorluğu anlattı.

"Çalışmadık mı açız"
İşçilerden Zafer isimli vatandaş da günlük kazançla geçindiklerini belirterek, "Bugün çalışmadık mı açız. Çocuğumuz bizden bir şey istediğinde cebimizde para olmayınca çok kötü oluyoruz. Bu yüzden çalışmamız gerekiyor" diye konuştu.
1 Mayıs’ta birçok kişi meydanlarda hak ararken, yevmiyeli çalışan işçiler ise yaşam mücadelesi için inşaatlarda mesai yaptı.

Mesut Çınar








İzci Medya Babalar günü nedeniyle bir mesaj yayınladı.Yayımlamış olduğu mesajın..
İzci Haber Ajansı olarak kamu adına yürüttüğümüz habercilik görevimiz gereği, Be..
Av Serdal Aycibin Babalar günü nedeniyle bir mesaj yayınladı.Yayınlamış olduğu m..
Meteoroloji Genel Müdürlüğü, yurdun iç ve doğu kesimleri için sağanak ve gök gür..
Karadeniz'de 3 gemiye İHA saldırısı düzenlendi. Ukrayna, saldırıları Rusya'nın d..
Sosyal Güvenlik Kurumu, fiilen çalışmadığı halde kendini sigortalı gösterenlere ..
İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ile CHP’den istifa eden Keçiören..
ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM), Hürmüz Boğazı'nda güvenli geçişin sü..
Beylikdüzü’nde seyir halindeyken freni boşalan İETT otobüsü kontrolden çıkarak p..
Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, parti genel merkezinde..
Adalet Bakanı Akın Gürlek’in, 2006 yılından bu yana faili meçhul kalan bir kadın..
Isparta’nın Yalvaç ilçesinde çıkan yangında iki katlı ahşap ev alevlere teslim o..
Gümüşsuyu mahallesi Kelle İbrahim Caddesinde Ali AK ismine kayıtlı bu bölgede ha..
Beykoz belediyesinin sözde çözüm merkezi adı üzerinde bir telefon hattı var faka..
Haber ajansımıza gelen şikâyet ve ihbarlarda Beykoz balık ekmek akşam 20.00 den ..


