Bugun...



Bunu yapan yandı! Cezası 5 bin lira...

Antalya'da nesli tükenme tehlikesi altındaki mavi yengeçleri avlayanlara 900 ila 5000 lira arasında para cezası uygulanacak.

facebook-paylas
Tarih: 27-10-2020 20:47

Bunu yapan yandı! Cezası 5 bin lira...

Demre ilçesinde son yıllarda aşırı avlanma nedeniyle nesli tükenme tehlikesi altına girmeye başlayan mavi yengeçlerin avlanması yasaklandı.

Akdeniz Su Ürünleri Araştırma, Üretme ve Eğitim Enstitüsü Müdür Yardımcısı Durali Eraslan, yaptığı açıklamada, adını makaslı ve yürüme ayaklarındaki koyu mavi renkten alan mavi yengeçlerin popülasyonunun yeniden arttırılması için çalışmalar yürüttüklerini belirtti.



Mavi yengeçlerin tadı ve yüksek besin değeri dolayısıyla çok fazla avlandığına dikkati çeken Eraslan, "Son dönemde mavi yengeç popülasyonunda azalma tespit ettik. Bölgemizde mavi yengeçleri kaçak avlayanlar var. Mümkün olduğu kadar bunu engellemeye çalışıyoruz." dedi.





Adana ve Muğla'da avlanabilen mavi yengeçlerin Antalya'da avlanmasının yasaklandığını belirten Eraslan, yasağa uymayanlara 900 ila 5000 lira arasında ceza uygulanacağını kaydetti.



Kaynak: izcihaberajansi.com




Etiketler :

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
HAVA DURUMU
resmi ilanlar

www.izcihaberajansi.com


NAMAZ VAKİTLERİ
GÜNLÜK BURÇ
nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI