|
Tweet |
Haber ajansımız sık sık Beykoz balık ekmekle ilgili haberlerini yapmaktadır 28.07.2025 https://www.izcihaberajansi.com/bu-isletme-burada-nasil-ticaret-yapiyor-resmi-kurumlardan-cevap-bekliyoruz/51459/ yapmış olduğumuz haberde açıklamalı şekilde haberimizi yayınlamışızdır. Beykoz balık ekmek Beykoz balıkçı barınakları içerisinde 355 ada 17-19 parsel arasında 18 parselde tapulu yerde bu tapulu yer 19m2 burada kiracı oldukları tapulu yerin barınak içerisinde kaldığı yasalar gereğince su ürünleri balıkçı barınak içerisinde ticaretin yasak olduğu fakat bu işletme sahipleri burası tapulu yerdir diyerek ruhsatımız var vergi levhamız var diyerek ticaret yapmaktadır fakat bu işletmenin 301 ada 25 parselde Gümüşsuyu Mah. Kelle İbrahim Cad. No 17/2A Ali AK isimli kişiden kiraladıkları hayvanı bağlasan hayvanın duramayacağı barakadan bozma 2019 yılında bu yeri kiralarlar 22.11.2019 bu yeri kiralarlar aradan dört gün sonra 26.11.2019 yılında buraya bir ruhsat alırlar daha sonra aradan yaklaşık 2 ay içerisinde 27.01.2020 jet hızıyla Beykoz balık ekmek işletme sahiplerinden Sevinç Tabak adına ruhsat ve vergi levhası alınır işyeri kira sözleşmesi yapılır 2019 yılında dönemin belediyesi AKP olduğundan işletme ortaklarından Furkan Çeliker Adnan Çeliker ortak olduklarından jet hızıyla 2019 da şimdiki hali değil 2019 yıldaki halde olan hayvanı bağlasan hayvanın duramayacağı bir yere ruhsat kesinlikle alınamayacağı bir yere AKP Beykoz belediyesi meclis üyesi Furkan Çeliker AKP siyasi gücünü kullanarak partiyi kullanarak jet hızıyla buraya ruhsat alınır alınan ruhsat eksik evraklarla alınmış ruhsat mülkiye müfettişi raporlarında da açık net yazılmakta şimdi ise bu işletme ellerindeki bir ruhsatla bir vergi levhasıyla 301 ada 25 parsel No 17/2 A ve No 19 eski Tolon restoran ve su ürünleri balıkçı barınak içerisinde 355 ada 17ve 19 parsel arasında 18 parselde Osman Memur adına tapulu yerde balık ızgarasının olduğu bu işletme bir ruhsatla bir vergi levhasıyla üç kapı numarasında ticaret yapmaktadır. Bu ızgaranın olduğu bölge balıkçı barınak içerisinde kaldığından aynı ada ve parsel içerisinde kaldığından burada ticaretin yasak olduğu ruhsat bile alınamayacağı bu yerde Beykoz halkının gözünün içine baka baka tapulu yer diyerek ticaret yapmaktadırlar.
Haber ajansımızda kamu adına haber yapıldığından dolayı buradaki kör düğümü çözülmesi için ajansımızın imtiyaz sahibi Erkan İzci vatandaşlık hakkını kullanarak ve haber ajansı basın hakkını da kullanarak basın özgürlüğü hakkını da kullanarak buradaki kör düğümün çözülmesi için bugün İstanbul Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığına şikâyette bulunarak yasal süreç başlatılmıştır. Biz izci haber ajansı olarak kimseye blöf yapmıyoruz basın özgürlüğümüzü kullanarak vatandaşlık hakkımızı kullanarak buradaki kör düğümün çözülmesi için yasal süreç başlattığımızı kamuoyuna duyurulur.
.png)
.png)
.png)
.png)

Eyyu uşaklar bir zamanlar başka bir işletmede benim yaptığım yeri bozamaz diyodu sonra ne oldi haçen gitti burası yılllardır var boğazöngörümlü evlerimize tadilat yapemeyiruz herşeyi yapemeyruk ama bunlar büyüdükçe büyüdü niye kimse bir demeyur kalksun yeter da onlarda vatandaş bizde

İzci haber çok goğru ve yerinde haber yapıyo aslında ama kimse duymuy görmüyo haberde ismi gecen resmi kurumlar niye işlem yapılmıyo yapı tatil tutanağı tutulmuş ama işlem yapılmamış eski kaymakam hanımda hiç iyi çalışmları olmadı ya beykozu güzelleşmesi için kolay şeyler kaldırsınlar orayıda

Kendimi bildim bileli burası var önceden sahil çok kalabalık çirkin görüntü vardı şimdi boşldı iyi oldu ama haberde geçn ızgarada gitse yol kenarı rahatlıycak dahada güzel olck barınak bile çok düzensiz çirkin görüntüsü var kaldırılsın oralarada güzel çevre düzenlemsi yapılsın

İzci haber helal olsun size ve ekibinize sizn gibi kimse halk için uğraşıp haber yapmıyo bir zamnlar yalıköydeki çay bahçesi bizii boşaltamaz bu haber ajansı kim dikkate alır diyorlardı sonuç çok güzel oldu şimdi sıra inş bu ızgarada oda kalkar kokularda gider akşmları sahil kenarında oturamıyoruz kokudan

Yerinde bir karar olmuş evet bu kör düğüm biran önce çözülsün bizi beykoz halkı salak yerine koyuyorlar neymiş tabulu yermiş benimde akrabamın birinin sahilde evi var bende gideyim oraya ızgara koyayım ruhsat almadan tiçaret yapayım ne güzel dünya ama suc bunlarda değil devletimizde benim merak etiğim bir konu bu resmi kurumlar neden bunlara göz yumuyor bunun altında ben soru işareti oldugunu düşünüyorum yazık evet burası kaldırılsın biran önce bizi
de salak yerine koymasın bu işletme gözümüzün içine baka baka burda ticaret yapıyor

Beykoz belediyesi ve haberde yazan diğer kurumlar niye duymuyorsunuz niye bu işletmeyi koruyorsunuz boğazöngörünümlü olan insanlar evin çatısını yada nereye tadilat yapıcaksa izin vermiyolar bı işletme istinat dıvarı yıkmışlar bahce yapmışlar bir beykozlu olarak çok yadırgıyorum bu işletmenin özelliği ney

Gerçekten bravo izci dediğini yaptın yasal süreci başlattın resmi kurumlarda görevlerini yerine getirir bu sefer görmemezlikten gelmezler görevleri neyi gerektiyorsa yaparlar il belediyesi ilçe belediyesi artık hangi kurum ilgileniyorsa artık görsünler duysunlar kladırın burayı işgal edilen yerleri normal vatandaş yapsa çokkkktan yıkardınız niye burayıı koruyorlar çok büyü soru işareti

İnş başvuru yaptığınız kurumlar yerler sizi dikkate alır çünki sizin gibi çabalamıyor kimse uğraşmıyor gerçekten burası kalksa çevre kirliliği göz kirliliği yok olmuş olur o iğrenç balık kokusu dumanıda gider bunlara senelerdir göz yımdukları yeter

inan ben bu ızgaraya yakın yerde oturuyorum bu ızgaranın kokusundan artık midemiz bulanıyor ızgaranın bakımı yok ızgara da fan yok filtre yok inan artık bizde bıktık inan gece o ızgaranın olduğu bölgeden barınak içinden fareler bir çıkış yapıyor olmaz böyle şey inanın bıktık usandık artık orası tapulu yer diye ruhsatsız vergi levhası olmadan nasıl ticaret yapmalarına izin veriyorlar kaldırsınlar bu ızgarayı buradan

Beykoz halkı uyanın uyanın bu gazeteden başka kimse yok mu kardeşim bu ızgara bu barınağa külliyen zarar barınak içinde fareden geçilmiyor koca koca fareler gece ana caddede dolaşıyorlar ızgaranın olduğu bölge ve sahil fareden geçilmiyor barınak pislik halinde hem bu ızgaranın pisliği hem barınağın pisliği bu ızgara kalkarsa bu barınağın önü açılmış olur halk istediği gibi sahili kullanır akşam saat 8 den sonra yine sahilleri işgal ediyorlar insanları geçirmiyorlar eski günlerine dönmek istiyorlar yeterin artık ya siz kimsiniz sizin özeliğiniz ne kaba dayımınsınız halk bir şey söyledi mi halkın üstüne çullanıyorsunuz sülük gibi yapıştınız kaldınız burada gidin buradan yeter artık bıktık usandık sizden

önceki haberini okudum ve yorumda yaptım önceki yayınladığın haberde yargıya baş vuracağını yazmıştın ve dediğini yaptın çok iyi oldu baklalım ne olacak ama inanıyorum ki bu ızgara kaldırılacak bu adamların ne özeliği var burası kaldırılsın zaten göz kirliliğide var pislik içinde barınak

izci haber ajansı size hayran oluyorum haberde dediğinizi uyguladınız ama çok iyi oldu inşallah savcı görevini yapar kaldırılsın burası bu kişilerin ne özeliği var